Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
CODEREDALERT!!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Incognita skrev:
Mnja, de har en viss jargong, de där två... Jag har inte heller någon aning men gissar på att det inte alls är särskilt snart. :10:


Aha, på det lilla viset. Nå, ingen människa har väl dött av lite rejäl framhållning även när det gäller födelsedagar. :04:


19 april 2014, 18:00
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Tjaaa...jag fyller faktiskt imorgon så tack!

Det är Hitler och jag. Yin och yang. Fast sambon påstår att jag är Hitler reinkarnerad till och från.

Men det gör inget om vi kör på Incos linje att det lika väl kan vara lååååååångt till aktuell dag. ;)


19 april 2014, 18:16
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Tjaaa...jag fyller faktiskt imorgon så tack!

Det är Hitler och jag. Yin och yang. Fast sambon påstår att jag är Hitler reinkarnerad till och från.

Men det gör inget om vi kör på Incos linje att det lika väl kan vara lååååååångt till aktuell dag. ;)



:02:


19 april 2014, 18:57
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Åh fasen! Då passar jag på att hänga på gratulationskören. Grattis i förskott! *hurrar fyrfaldigt*


19 april 2014, 19:32
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Det är Hitler och jag.

Det är därför jag kommer ihåg det. ;)
Citera:
Men det gör inget om vi kör på Incos linje att det lika väl kan vara lååååååångt till aktuell dag. ;)


Flera år till och med. ;)


19 april 2014, 22:48
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Själv fyller jag år tre dagar efter Hitler, den 23 april... Vad gör då detta faktum mig till? Adolfs närmaste polare, eller vad??? (Givet att Kodens sambos av och till-påstående om att hon verkligen är Der Führers reinkarnation stämmer) Ack, dessa utflippade tankar!... :02:


19 april 2014, 23:09
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
;)

Och tack Inco!


19 april 2014, 23:12
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Vad oförskämt av mig förresten!

GRATTIS i förskott, Star Rover!!!!

:16:

Grattis i efter- och förskott Inco och ett allmänt grattis till Schubbe också!!!


19 april 2014, 23:29
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Tackar, tackar, Koden! :)


20 april 2014, 00:35
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Hehe, det är låååååångt till min födelsedag, men tack ändå! ;)


20 april 2014, 08:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Som gäst saknar du privilegier.

cron