Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Utan känslor (eller med avstängda sådana) kan man inte heller uppleva positiva saker. Det är inte värt det.

Å andra sidan kanske man kan få nåt gjort - och då är det bra.


14 april 2014, 19:56
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Utan känslor (eller med avstängda sådana) kan man inte heller uppleva positiva saker. Det är inte värt det.

Typ därav
Zombie skrev:
Om de kan ersättas med något mindre plågsamt.


15 april 2014, 02:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Dagens färger:
- vägdammsbeige,
- avgasgrå,
- lervällingsbrun.


15 april 2014, 03:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag gick och lade mig tidigt, men vaknade 3-4 timmar senare med en lätt huvudvärk och kunde inte somna om. Jag kände mig pigg och utmattad, klibbvarm och frusen på samma gång. Till slut klev jag upp och började skriva av mig allt för att senare kanske kunna somna om. Allt känns så främmande som om jag inte hörde hemma någonstans längre.

I veckan ska jag dock gömma mig i köket och förbereda en avancerad efterrätt igen, vilket brukar få mig på bättre humör.


15 april 2014, 03:46
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag känner mig inte alls frisk idag. Jag känner mig uppsvälld och har fortfarande en lätt huvudvärk, är kall i ansiktet, men varm om fingrarna och resten av kroppen. För lite fibrer kanske!?


15 april 2014, 11:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag känner bara för att gå och lägga mig igen, men blir inte piggare av att sova/vila. Det är inte omöjligt att jag äter för lite och sitter inne för mycket.


15 april 2014, 12:48
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Idag har jag faktiskt haft en hyfsat produktiv dag på jobbet. Skönt! Kanske är jag inte helt oduglig ändå. Känner annars igen mig i att mest bara vilja sova samt i att inte komma ut tillräckligt. Borde se till att komma ut i någon form av natur varje dag, om så bara ett litet grönområde, och få både ljus och någorlunda frisk luft.


15 april 2014, 16:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nollställd i väntan på förändring.


16 april 2014, 18:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sjuk men håller på att bli frisk. Ont i huvudet har jag ytterst sällan, så jag är osäker på vad det beror på och hur jag kan eliminera problemet. Vätskebrist ter sig osannolikt. Några glömda piller rör det sig inte om. Koffeinbrist kanske. Det är en chansning, har jag fel kan det bli värre!

Vaknade 15 så dagen har varit lågproduktiv.

Det fick bli Aspirin och kaffe. Inte särskilt vetenskapligt att variera två parametrar samtidigt, men jag tror helt enkelt koffeinbrist är en osannolik orsak så jag dämpar symtomen istället.


18 april 2014, 20:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Min kropp mår bättre nu. Det var nog något fel på den senaste satsen köttfärssås, för tillståndet höll i sig så länge det fanns köttfärssås kvar, men den är uppäten nu och igår åt jag en rejäl bullbiffsmiddag och sov sedan gott i 5-6 timmar. Jag hoppade upp som en lärka i skyn, som en jerka ur lådan och donade lite i köket.


19 april 2014, 04:41
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron