Ny tråd Svara på tråd  [ 243 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Nästa
Den helt enorma tråden med bilder på husdjur! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Bild

Bild

Köpte ny katt i går kväll, den brunrandiga. Den heter Sune, sonen i familjen som hade kattungarna har döpt den. Får se om den får fortsätta heta så eller ej. 12 veckor gammal är han och han blev snabbt kompis med min andra katt. Jag skickade farsan å köpa kattungen, pallar ej med folk själv alltså, jag har blivit helt osocial.....


5 juni 2010, 02:33
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Oj, vilken fluffig sötnos! Är den andra också en i familjen? Så fint de hittat varann då.


5 juni 2010, 13:35
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
sugmundfreud skrev:
Den heter Sune, sonen i familjen som hade kattungarna har döpt den. Får se om den får fortsätta heta så eller ej.


Det här kommer nog bli min enda post i den här tråden, men jag ville bara säga att Sune är ett perfekt namn på en katt; så oväntat, men ack så bra. Jag kan höra det framför mig om katten någon gång skulle springa bort och du är ute och letar efter den: "Suuune! Suuune!" :mrgreen:


5 juni 2010, 22:52
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
CodeRedAlert skrev:
Oj, vilken fluffig sötnos! Är den andra också en i familjen? Så fint de hittat varann då.

Den andra katten på bilden är min Ragdoll Macho, finns en bild på sidan 1 i denna tråd från när han var kattunge :) .

Schueberird skrev:
Det här kommer nog bli min enda post i den här tråden, men jag ville bara säga att Sune är ett perfekt namn på en katt; så oväntat, men ack så bra. Jag kan höra det framför mig om katten någon gång skulle springa bort och du är ute och letar efter den: "Suuune! Suuune!"

Hehe, de lär tro att jag tappat bort någon senil morfar eller nåt. Brorsan har en katt som heter Maud, det är fint också :mrgreen: .


6 juni 2010, 13:29
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
sugmundfreud skrev:
CodeRedAlert skrev:
Brorsan har en katt som heter Maud, det är fint också :mrgreen: .


Haha, fast passar inte det bättre till en iller (gärna en ettrig sådan)... :mrgreen:

Attans, nu blev det två poster i alla fall.


6 juni 2010, 13:45
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Bild



Bild



Bild

Sune är som synes jätteglad för den nya WC-stolen. Lekplats, liggplats och allmän poseringsplats. Allt i ett!


24 januari 2011, 21:34
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Norsk skogskatt?


24 januari 2011, 22:20
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Näe, Streetcorner Deluxe :P . Den typen som kostar 25 kr tassen.


24 januari 2011, 22:27
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Underbar blick på den mittersta bilden!
*Hej, jag älskar dig! Visst är jag också underbar?!* säger den.


27 januari 2011, 01:04
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Tycker sista bilden är bäst. Mopsig sötnos med ett så jättevackert bröst som han bara måste visa upp


27 januari 2011, 06:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 243 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron