Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tre par skor senare:
I morse stekte jag pannkakor till ena barnets matsäck och nu blir det nog musicerande i någon form.
Träningsvärk av medelgraden ska också genomlidas.


8 april 2014, 09:32
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
...försöka vända mitt skitmående. Jag är trött men hoppas motion ska göra mig aningen piggare. Hittills idag har jag sökt en tvåårig yrkeshögskoleutbildning till vårdadministratör/läkarsekreterare som startar i höst. Jag vet inte om jag vill gå den (eller snarare om jag kommer orka) men jag vill i alla fall hålla dörren öppen. Jag är rätt bra på att skriva, kommunicera och strukturera. Sedan är jag litet allmänt intresserad av hälsa och medicin, vilket väl knappast kan vara en nackdel i yrket.

Nu lyssnar jag på Veronica Maggio och ska köra ett pass yoga med hjälp av instruktions-DVD. Därefter blir det en tur till macken för att hämta ut ett bokpaket, och en runda förbi Lidl. Efter det: hemtenta resten av dagen och kvällen.


8 april 2014, 12:47
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
På väg till utvecklingssamtal på min sons skola. Det knyter sig lite i magen. Hoppas att han inte upplever situationen som alltför jobbig. Han skall få leka med en kompis sedan.


10 april 2014, 14:20
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag prokrastinera, men jag kanske skjuter upp det till imorgon istället. :04:


10 april 2014, 20:45
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Idag ska jag prokrastinera, men jag kanske skjuter upp det till imorgon istället. :04:


Never postpone until tomorrow what you can postpone until the day after.

Men det kanske skulle passa bättre i min tråd.


10 april 2014, 21:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Dagens plan:
1. [x] Äta frukost.
2. [x] Göra klart en grej till Projektet.
3. [ ] Sova en stund.
4. [ ] Ha en fruktstund.
5. [ ] Ta en långpromenad.
6. [ ] Duscha.
7. [ ] Laga och äta middag.
8. [ ] Fortsätta med Projektet.
9. [ ] Somna hyfsat tidigt.


12 april 2014, 10:02
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag håller på att röja upp här hemma för att åtminstone ge ett sken av normalitet och funktionalitet. Sedan skall jag hämta hem sonen för lite påskmys med god mat. Har köpt hem butiksinlagd sill, räkor och lite varmrökt lax.


18 april 2014, 11:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag hade faktiskt glömt att påsken var i antågande, men blev nyligen påmind - bland annat genom att den affär som vanligtvis öppnar 6 på vardagar inte gjorde det just idag. Hoppas ni alla har det riktigt tråkigt idag nu när det är långfredag och allt.


18 april 2014, 13:06
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Se Cortegen OCH fixa dygnsrytmen. Så bör jag springa och packa flyttkartonger. En eller kanske två av nämnda sysslor lär bli genomförda.


30 april 2014, 06:58
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Måste komma ihåg att hämta ut mina visitkort som kommit med posten också.


30 april 2014, 07:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron