Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 
Gratis dansföreställning i Stockholm i maj! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Gratis dansföreställning i Stockholm i maj!
http://dansenshus.se/event/signal/

Citera:
Slagverkare drabbar samman med housedansare. Till takterna av Latin Amerikanska rytmer improviserar sex fullblodiga housedansare från danskollektivet De La Vibe till Doisligados brasilianska väsen! För att lyfta den urbana dansens ursprung kommer Sergelstorg och Medborgarplatsen fyllas av brasilianska trumslag som får dansarna att stampa loss.


2 april 2014, 04:56
Medlem
Inlägg Ogratis dansföreställning i Stockholm i maj?
Det står att det är gratis entré, men det ingår tydligen i Urban Connection, som inte är gratis, så föreställningen ovan kanske inte är gratis när det kommer till kritan. :( Nåväl.


2 april 2014, 05:00
Medlem
Inlägg Re: Gratis dansföreställning i Stockholm i maj!
Det är ju på Sergelstorg och på Medborgarplatsen - utomhus alltså - så gratis sannolikt.
Annars kostar festivalpasset 100kr, tycker jag att det står. Klart överkomligt.
Tack för tipset!


2 april 2014, 13:42
Medlem
Inlägg Re: Gratis dansföreställning i Stockholm i maj!
CodeRedAlert skrev:
Det är ju på Sergelstorg och på Medborgarplatsen - utomhus alltså - så gratis sannolikt.


Förvisso.

CodeRedAlert skrev:
Tack för tipset!


:)


2 april 2014, 15:41
Moderator
Inlägg Re: Gratis dansföreställning i Stockholm i maj!
Det händer väl att även sådana platser spärras av vid större events så att de kräver inträde, men om hela eventet kostar 100kr låter det inte så sannolikt tänker jag.


2 april 2014, 16:18
Medlem
Inlägg Re: Gratis dansföreställning i Stockholm i maj!
Incognita skrev:
Det händer väl att även sådana platser spärras av vid större events så att de kräver inträde, men om hela eventet kostar 100kr låter det inte så sannolikt tänker jag.


Förvisso.


2 april 2014, 17:08
Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.

cron