Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Vilken ironi att koppla ihop talet 7 med 23 juli... Jag tog verkligen datum och sprang iväg med dom...


21 mars 2014, 02:36
Avslutat konto
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Om Carl Bildt och Anna Maria Corazza Bildt någonsin spelar in en porrfilm tycker jag den ska heta "Taming Corazza".


21 mars 2014, 13:08
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och det är dag 7 på min utmaning... Det där talet är ju världens oturstal. VARFÖR?!


21 mars 2014, 14:47
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Borde ha sett den här filmen både den 23 juli och den 7 december 2012. Men nej, först skulle jag bevisa att jag kan fokusera (vilket jag iofs gjorde även om det inte gick som jag planerat) och sen skulle jag leka "99 är ett magiskt tal" hela dagen. Vilket jag fick göra 4 gånger som jag kan bevisa. Med tanke på att det visat sig att jag glömt stora delar av dagen kanske det är en underdrift.

Och jag acceptera att taNTerna i min första skola inte vann när jag stirra på skärmen och inte begrep något. Minns ännu en av kommentarerna någon annan i min klass hade. Vet också vem som hade den. Och det fick mig bara mera förvirrad.

Och det här börjar bli konstigt. Först vatten-kommentaren och nu det här. Dessutom satte jag volymen på 10. Helt uppenbart att det var första gången sedan hösten 2012.


23 mars 2014, 23:17
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Firefox är rädd för mitt humör. Den blev tillfälligt långsam, kan blev otålig och den satte fart på.

Ett litet tips i all välmening: Det är en dålig ide att provocera mig ikväll.


23 mars 2014, 23:21
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
För 2 månader och 4 nätter sedan drömde jag att jag åka hiss. Det var inte Otis.


25 mars 2014, 02:03
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Tror jag kom med något som iallafall liknar ett guldkorn, måste spara det.

Meppe skrev:
Internet framstår som en satir av samhällsattityderna. En av dom är att ändra på fungerande koncept bara för att


25 mars 2014, 12:11
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Kan någon fixa lite instrumental musik på tyska, tack. Vadå går inte? Men jag vill ha det på TYSKA!

Auf Deutsch, bitte.

Och det är faktiskt inte mitt fel att dom satte den där sången med den där random greken genast efter. Men den här situationen är prislös. Dessutom har jag copyright på att klaga.


26 mars 2014, 17:02
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Språkfråga, är detta en grammatiskt korrekt titel?

"Detektering av $H_2O$ i en termisk förgasningsanläggning med terahertzspektroskopi"

Sista ordet är alltså metoden för första ordet. Ölserveringen har börjat så jag blir osäker...


26 mars 2014, 18:31
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Orange skrev:
Om Carl Bildt och Anna Maria Corazza Bildt någonsin spelar in en porrfilm tycker jag den ska heta "Taming Corazza".


Jag vill nog inte se den filmen...


26 mars 2014, 18:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron