| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

| Författare | Meddelande |  
			| Savanten Svante Medlem 
                				   |   Re: Kul matematiskt spelMitt nät vill inte (eller deras) men iden verkar cool. Samma spel, fast bakvänt. Hoppas siten kommer upp snart, så jag kan prova.8402: 2048 from the other side:https://sphere.chronosempire.org.uk/~HEx/8402/

|  
			| 22 mars 2014, 10:24 |  |  
		|  |  
			| Savanten Svante Medlem 
                				   |   Re: Kul matematiskt spelNu funkar det    Man ska hindra DATORN från att nå 2048!

|  
			| 22 mars 2014, 10:45 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Kul matematiskt spelJag får det inte att hända något överhuvudtaget. Bilden interagerar inte med mig.   

|  
			| 22 mars 2014, 13:48 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Kul matematiskt spel

|  
			| 22 mars 2014, 14:05 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Kul matematiskt spelHm, den kanske inte funkar på surfplatta? 

|  
			| 22 mars 2014, 14:15 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Kul matematiskt spelHmmm, kanske inte? 

|  
			| 22 mars 2014, 17:10 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Kul matematiskt spelNu fick jag liv i den, men det gick inte att välja mellan 2 och 4 som man skall kunna göra. Jag vann ändå på första försöket, men det hade varit avsevärt lättare om jag kunnat använda fyror. 

|  
			| 22 mars 2014, 17:18 |  |  
		|  |  
			| Meppe Medlem 
                				   |   Re: Kul matematiskt spelTack för datordemonstrationen av hur man gör. 

|  
			| 22 mars 2014, 18:08 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Kul matematiskt spel

|  
			| 22 mars 2014, 20:11 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Kul matematiskt spelFast det där var väl spelet där man inte skulle få 2048? Eller? Meppe, lärde du dig med hjälp av baklängesvarianten så att du sedan klarade framlängesvarianten? 

|  
			| 22 mars 2014, 20:19 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
 |