Ny tråd Svara på tråd  [ 61 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
En låt till... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: En låt till...
TACK Schubbebubbe!!
Jag har lyssnat och fått en massa nya idéer till kompositioner. Ska lyssna ännu noggrannare senare - just nu kämpar jag med egen musik och är frustrerad.
Det var fina låtar till de andra också men jag återkommer.


17 mars 2014, 18:21
Moderator
Inlägg Re: En låt till...
Ett försenat tack till CRA för låten tidigare. Jag läste det vid ett så'nt där tillfälle då jag inte riktigt var kommunicerbar, och sedan blev det inte av att jag svarade senare. Jag blev lite fundersam över om du vill ha något sagt med låtvalet. Tycker du att jag hela tiden ställer mig i skottlinjen? :10:


17 mars 2014, 19:59
Medlem
Inlägg Re: En låt till...
Jag är inte lika djup som du och lyssnar sällan på texten så nej. :lol:
Melodier är min grej, jag har sällan någon koll på texten faktiskt - inte så bra när man komponerar egna låtar kanske...


17 mars 2014, 21:10
Medlem
Inlägg Re: En låt till...
CodeRedAlert skrev:
TACK Schubbebubbe!!


VARSÅGOD öhrm... Koddan!


18 mars 2014, 00:48
Medlem
Inlägg Re: En låt till...
Till de fluffiga molnen:


18 mars 2014, 01:25
Medlem
Inlägg Re: En låt till...
Incognita skrev:
Till Schueberird:


Tackartackarja! Hur ska jag tolka låttiteln?


18 mars 2014, 03:31
Moderator
Inlägg Re: En låt till...
Det är en låt som jag tycker väldigt mycket om och som jag trodde att du kanske skulle kunna uppskatta. Titeln bara råkade vara som den var.


18 mars 2014, 09:52
Avslutat konto
Inlägg Re: En låt till...
Schubbe, jag är jättenyfiken på låtarna till mig men min dator krånglar för tillfället så jag kan inte se youtube-klipp. Återkommer. :)


19 mars 2014, 10:16
Medlem
Inlägg Re: En låt till...
Den andra låten kan ha varit som svar på att vi andra fick oss lite för mycket Björn Ranelid till livs. Kärlek är fint, å andra sidan - fast när den levereras av en solariecasanova, då känns det lite creepy. ;)


19 mars 2014, 18:28
Medlem
Inlägg Re: En låt till...
Ett par från Cassandra Complex, kanske till Schueberird, kanske till Koden.



19 mars 2014, 21:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 61 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron