Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Hittade en sida som jag skulle ha trott att jag bara drömt om om det inte vore för den där lilla detaljen att den lärde mig något som jag fått bekräftat på sjuhundrafemtioelva andra platser däribland förstahandkällan. Frankfurtklockorna ringer. Ungefär som om jag stuckit upp huvudet i en. Vilket man kanske kan säga att jag gjorde...

Dom har ändrat design under åren jag varit borta. Skulle den gamla layouten ha varit kvar skulle jag genast ha insett var jag var, men nu fick jag gå på texten. Hamnade på sista delen (allt jag gjorde var googlade ett hundcitat) och det kändes märkligt bekant. Insåg att jag kunde leka med adressfältet och började ändra på siffror där. Efter att ha tagit mig till början började jag klicka på "next page"-knappen. Bläddrade ner på del 3 och insåg att jag antagligen skulle få bekräftat på vilken sida jag var om jag klickade vidare.

Nyfiken som jag var klickade jag. Medveten om vad jag letade efter började jag 198-scanna sidan och fick utslag, föga överraskande när jag bläddrat till västtyskland, frankfurt om vi ska vara specifika. Kan vara glad att det var Israel jag drömde om och visste bortom all tvivel att jag hittat tillbaka till sidan som var nära att få legendstatus som "den försvunna sidan" i mitt minne.


12 mars 2014, 20:31
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och allt detta medan jag lyssnade på samma sång som jag lyssnade på när jag uppkallade en lag efter texten jag hittat där...


12 mars 2014, 20:32
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
-Jamen, det där teateriet som du håller på med ibland...
- Fan mamma, jag är ju heltidsanställd på Dramaten!

GÄ!


14 mars 2014, 19:57
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
History doesn't repeat itself, it rhymes. And this isn't funny. I saw it coming a mile away, but it's not funny. Or, I saw this rhyme coming a mile away. The opposite one was a complete shock. I just know that my autopilot turned on and I was having a chicken sallad. So, I guess things turned out better than I was expecting.


15 mars 2014, 01:26
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Just nu kliar det verkligen i fingrarna och tjata om politik och administration...


15 mars 2014, 01:29
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
2=24 1=8.

Nygamla tal.


15 mars 2014, 17:48
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
En ö är inte representativ för havet, så ön ska inte finnas.

Och sen finns det folk som accepterar den logiken... Trots påpekanden om enorma mängder vatten.

Och det där var Meppe som faktiskt uttala sig på ett annat sätt än en vägran att kalla 7 ett magiskt tal. Det hör definitivt inte till vanligheterna, så ta vara på det. Och jo, jag kom just från IMDb.


19 mars 2014, 01:05
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Mat. Så jävla GOTT!


19 mars 2014, 07:55
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
... Skrev jag det där?! Det var ju verkligen direkt och det kommer från någon som hittills blankt vägrat uttala sig förutom en vägran att kalla 7 ett magiskt tal. Men dom kommentera ju recensionen där... Men jag skrev slutet på andra stycket?! OOC alert...


19 mars 2014, 10:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Lyssnar på en protestsång mot Putin. Den uppdaterade versionen. Förra var från 1980-talet och Putin nämndes inte. I det här är han president.


21 mars 2014, 02:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron