Ny tråd Svara på tråd  [ 283 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Nästa
Det här dansar jag till!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Men lyssna på den här då. Och gör det från 0.34 till 0:49.
Resten av låten är BAJS.


Oanständigt. :mrgreen:


30 maj 2010, 11:37
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Ja, tänka sig, de rör sig i obscena rörelsemönster framför hundratals extatiska människor :P


30 maj 2010, 13:50
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Resten av låten är BAJS.


Och så ser ju den manlige sångaren ut som en idiot - förvisso en glad sådan, men ändock en lallande fåne med misslyckad hockeyfrilla.


30 maj 2010, 13:56
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Schueberird skrev:
Ja, tänka sig, de rör sig i obscena rörelsemönster framför hundratals extatiska människor :P


Jo, det enda som saknas är lite gruppsex. :mrgreen:

F.ö. så är det ju honor av arten Homo enteius som ska utföra sådana obscena rörelser som en del av sin parningsakt. Det är inte meningen att hannar av arten ska uppföra sig så. Det tyder på dålig känsla för hur parningsakten ska gå till. :D


30 maj 2010, 16:41
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Schueberird skrev:
Sådärja, när kan jag inkassera? 8-)
http://www.mediafire.com/file/ymbmtk4nj ... a_loop.zip

Zip-filen innehåller två wave-filer (mp3 fukkade upp sömmen vid konvertering, så världen får nöja sig med wave). Ögla 1 har det roligaste sax-partiet, men är inte helt sömlös, vilket däremot ögla 2 är, men den är å andra sidan lite tristare.

Till en början tyckte jag att den där saxofonen var riktigt klämmig, men efter att sömnlöst ha lyssnat på den typ hundra gånger i rad och klippt och klistrat med virtuell sax som ett fån för att få till en sömlös ögla tröttnade jag på tuttilurandet. Dessutom känns det som att den bara är bra i jämförelse med bajs (det vill säga låtens övriga partier).

Hahaha! :D
Du är bäst helt enkelt!

Oanständigt?
Självklart var jag mest intresserad av själva saxofontrudelutten och inte mannen som framförde den eller hans bäckenparti. Vad tar ni mig för?


;)


30 maj 2010, 23:29
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Oanständigt?
Självklart var jag mest intresserad av själva saxofontrudelutten och inte mannen som framförde den eller hans bäckenparti. Vad tar ni mig för?


Inte? Då måste jag misstagit mig helt. :mrgreen:


2 juni 2010, 22:06
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
På söndag (nationaldagen) ska jag vara med på en dansuppvisning på Bergrenska gården i Höör 13.45. Ska bli kul. :D


2 juni 2010, 22:07
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Du är bäst helt enkelt!


Bäst? Tja, visst, om damen insisterar 8-)

Annars brukar folk ha både ett och annat annat att säga om min person.


3 juni 2010, 16:06
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
...och Dansade så ..."en sommar"...
inklusive den tillhörande[color=#BF0040]
tystheten på Aspieforum i 2 månader...
Det här dansar jag till!!!!![color=#004080]
[color=#000000]Mycket och det mesta av Steve Angellos [size=200]Produktioner.
[/color][/size][/color]


7 augusti 2010, 02:53
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Future Garage/Funky kallas det visst:
http://www.expansionbroadcast.com/podcast/267/

Den riktiga showen börjar efter 5 minuter - innan dess är det lite ost + introsnack).


5 september 2010, 04:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 283 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron