Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Incognita skrev:
Meppe skrev:
Förbannat min osvikliga förmåga att gå från kaos till kaos.

Åh, har du också en sådan?

Skulle antagligen ha sjuhundrafemtioelva svar på det där, men jag tror att jag ger ett simpelt "jo" tills vidare.

3 mars 2014, 13:03
Medlem
Försäkringsbolaget verkar ha satt i system att vara onåbara, för det första har de problem med telefonerna så det inte går att ringa till dem, för det andra så är deras hemsida supermuppig och stänger ner om man råkar glömma fylla i en kolumn och så får man börja om från början, för det tredje så kopplas man till SOS alarm istället för dem under kväller och helger.

Frågorna var också helt uppåt väggarna. Vad är inköpsvärdet och nuvarande värdet på kontanter exempelvis? Gaaah. Jag köpte lite kontanter. Modell svenska kronor.
Joråsåatte.

3 mars 2014, 18:28
Medlem
Jag har inlett dagen med att ganska så tydligt visa min aspiga sida - och det innan jag ens hunnit äta frukost.

Kan man förresten ha "neurotypisk asperger"?

4 mars 2014, 14:54
Medlem
Dagens lagrar fortsatte vinnas genom att jag just fattat ett svårt beslut - om än angående ett lyxproblem, men ändock ett svårt beslut.

4 mars 2014, 17:54
Avslutat konto
Jag och bakning, alltså... Semlebullarna blev brända. :10:

4 mars 2014, 21:14
Medlem
Jag beklagar sorgen. :(

Betyder detta att det är dags för semlor igen? Jag kanske skulle ta och försöka att inte upprepa fjolårets bragd och faktiskt baka semlor i år. Hmmm...

4 mars 2014, 21:27
Avslutat konto
Kör på, baka! :) Själv blir jag så illa tvungen att göra det idag igen - jag har lovat min dotter semlor. Vi ska baka när jag hämtat henne i eftermiddag.

5 mars 2014, 12:00
Medlem
Har ringt massa jobbiga myndighetsgrejer och haft en aggressionsberg-och-dalbana kring det.

5 mars 2014, 13:49
Medlem
I dag kom jag ihåg att jag tidigare glömde fylla i min asexbingobricka, men sen kom ihåg att fylla i den, men glömde posta resultatet.

Orange skrev:
Kör på, baka! :) Själv blir jag så illa tvungen att göra det idag igen - jag har lovat min dotter semlor. Vi ska baka när jag hämtat henne i eftermiddag.

Med dotterns hjälp kanske det går bättre!?

Jag funderar på chokladkaffesemlor, fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra med eventuellt överflöd (kanske frysa in överbliven deg eller gräddade bullar (fast utan grädde förstås (det vill säga ogräddade))).

5 mars 2014, 14:54
Avslutat konto
Ja, det går säkert bättre med hjälp av henne. :10:

Frys in bullarna; det kommer jag göra med mina överflödiga. Vi äter max 2 här och det lär väl bli 9 bullar av degen.

5 mars 2014, 14:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.