Ny tråd Svara på tråd  [ 272 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Nästa
Imorgon ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Möjligen lite insinuant. :04:


27 februari 2014, 19:19
Medlem
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Fortsätta hosta vad det verkar.


27 februari 2014, 20:03
Medlem
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Skriva ett mera kreativt inlägg här.


28 februari 2014, 09:08
Medlem
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Sova längre


1 mars 2014, 08:01
Medlem
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Bygga en kub med magneterna.


2 mars 2014, 09:11
Moderator
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Komma ihåg vad jag glömde förra gången.


2 mars 2014, 22:58
Medlem
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Har filmplaner för imorgon. Min hjärna lyckas konstant komma åt playknappen för senaste filmen jag såg, vilket inte är lyckat just nu. Så jag åtgärdar det genom att ändra vilken film jag såg senast. Inte för att jag tror jag kommer att klaga mindre, men just nu föredrar jag vilken som helst utom den här.

Edit: Om jag skriver något i nonsenstråden om att jag inte är årtalsblind så innebär det att jag höll mig till planerna. Det här är dagens andra inlägg och innefattas därför inte av regeln om att jag inte får backa.


2 mars 2014, 23:44
Medlem
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Se på Inception


3 mars 2014, 09:08
Avslutat konto
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Tillsammans med fyra andra filosofistuderande muntligt redovisa vår grupps analys av dels en av Descartes meditationer och dels en text av Anne Conway. Båda texterna berör temat kropp och själ. Jag ska förbereda mig idag genom att plugga och gå och lägga mig i tid ikväll, för jag behöver gå hemifrån halv åtta imorgon och är inte hemma igen förrän vid halv fem. Jag är inte van vid långa dagar i skolan så jag tycker nästan synd om mig själv. :04:

Aha, det är fettisdagen imorgon! Hm, jag kanske skulle göra semlor imorgon kväll...


3 mars 2014, 10:49
Medlem
Inlägg Re: Imorgon ska jag...
Meppe skrev:
Bygga en kub med magneterna.


Det gjorde jag. Sen tappa jag den i golvet och nu är den sönder.


3 mars 2014, 15:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 272 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron