Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Kanske just startat ett parallellt universum där det schweiziska efternamnet Gschümri redan fanns på nätet.

28 februari 2014, 02:35
Medlem
Nu är jag redo för morgondagens eskapader; jag ska upp ganska tidigt imorgon, så jag gjorde iordning frukosten redan idag, nu när jag ändå är vaken.

1 mars 2014, 04:26
Medlem
Idag har jag bland annat sett personer försvinna in genom mystiska dörrar i anonyma fasader medan jag väntade på någon.

1 mars 2014, 20:27
Medlem
Diskat

1 mars 2014, 20:44
Medlem
Undrat hur jag lyckas få saker komplicerade genom att försöka hålla dom så simpla som möjligt.

2 mars 2014, 22:01
Medlem
Åkt över Östersjön, säkrat spår efter inbrott, spekulerat en massa och varit allmänt trött.
Den här sportlovsveckan måste jag vila i flera veckor efter, det har varit helt sjukt jobbigt med all social samvaro, festande, resande, ätande, drickande osv. osv. osv.

Men nu har vi gjort vårt i släktsammanhang för en lång tid framöver, åtminstone några år om man frågar mig.

3 mars 2014, 01:34
Medlem
Städat skrivbordet, till min stora förvåning :)

3 mars 2014, 01:53
Moderator
Savanten Svante skrev:
Städat skrivbordet, till min stora förvåning :)

Yey! Det skulle jag också behöva göra egentligen.

Jag har sovit alldeles för länge, men förhoppningsvis lönar det sig i längden... :33:

Jag har haft en fin helg, haft tillfälle att spendera tid med två fina vänner. Det har varit mycket och intensiva sinnesintryck men också tillfällen att landa och bottna. Sedan kunde jag inte låta bli att prata i telefon till närmare tre inatt, vilket kan tyckas dumt, men det var ett fint samtal det också och med en person som det inte blev utrymme att träffa i helgen men som betyder mycket.

3 mars 2014, 12:48
Medlem
Förbannat min osvikliga förmåga att gå från kaos till kaos.

3 mars 2014, 12:57
Moderator
Meppe skrev:
Förbannat min osvikliga förmåga att gå från kaos till kaos.

Åh, har du också en sådan?

3 mars 2014, 13:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.