Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Film. Några dagar sedan. 23 februari. Håller ju på att slå rekord med filmtätheten. 20, 23 och 28 februari. 2009 var det 23, 25 och 28 februari. Hittar jag sedan på att se ytterligare något slår jag ju rekord. Och har några kandidater. Tror inte att jag drar in norska flaggan, däremot kanske jag hoppar 5 år bakåt. Så får katten göra sin poäng med texterna. Nu borde det väl ändå vara uppenbart.


27 februari 2014, 19:27
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Hur känner man igen en politiker?


28 februari 2014, 18:33
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Niebo jest niebieskie. Lyssnar på fiskmusiken. Igen. Som vanligt. Och jo, det är att göra en poäng. Typ... Jag träffar rätt tangenter. Märkligt. Lyckades få volymen på 10. Enda acceptabla talet. Brukar ha den på 7, men ändra den. För den delen kan jag inte navigera i mitt ritblock. Vill till den där bilden från den 7 juni 2013. Då som jag notera att himlen är blå och tog en evighet på mig att skriva några ord.

Tycker att min attityd framgår väldigt tydligt här... Samma som alltid. Men normalt brukar jag inte skriva något. Iallafall inget begripligt. När jag ifjol vintras inte bara lät bli att undvika sidor utan använde sökaren för att hitta dom var det ett enormt OOC is serious business.

På Chekov borde jag verkligen skriva något om hur Krakow ser ut idag.

Dessutom, nu har jag sett ett citat på ungerska. Enda texten jag lyckades vara uppmärksam på. Till skillnad från svenska... Och jag förstår faktiskt dom 3 orden...


28 februari 2014, 18:44
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Meppe skrev:
Hur känner man igen en politiker?

Är inte det ungefär som en Tant?
Mycket snack och tyckande, litet konkret kunnande och inga praktiska förmågor.


28 februari 2014, 20:23
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
nallen skrev:
Meppe skrev:
Hur känner man igen en politiker?

Är inte det ungefär som en Tant?
Mycket snack och tyckande, litet konkret kunnande och inga praktiska förmågor.


Väldigt träffande även om klassikern är att dom aldrig kallar 7 ett magiskt tal. Det här gången inspirerat av Ukrainas förra president som är sur på väst.


28 februari 2014, 20:53
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Pin... No, wait, it's stick tab. OOC is serious business.


28 februari 2014, 20:55
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Har upptäckt att jag blinkar för lite. Lärde mig det för många år sedan, men nu fattar jag vad det är jag gör.

Och det här är ytterligare ett rutinmässigt öppnande av tråden, är för trött för att räkna ut vilken jag borde öppna. Såg faktiskt på film i 3 timmar och 17 minuter idag.


28 februari 2014, 21:44
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag må hata texten på den där sidan, men jag hatar faktiskt Hitler ännu mera.


1 mars 2014, 13:48
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
...

...

...

...

Det förklarar ju hur mycket som helst.

...

...

Inte pdf-filen nu...

...

...

Varför fattade jag inte det?! Man behöver ju inte direkt vara Einstein för att hänga med, och jag lyckas missa det uppenbara. Igen. Det här skulle jag gärna säga att inte har med maj 2008 att göra, men så är inte fallet längre.


2 mars 2014, 19:34
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ge mig något uppenbart och jag missar det. Det verkar aldrig slå fel.


2 mars 2014, 21:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron