Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Kanske killen kom på att han måste hämta nyckeln hos sin kompis? Fyllevirr är ju inte så sannolikt. :10:

Klart det inte finns någon potatis bak skylten. Där står ju att potatisen ska vara bak den. Hade det varit som det står på skylten hade du inte sett den.


22 februari 2014, 01:35
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
... Nyckel till soprummet?


22 februari 2014, 01:38
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Javisst. Svenska ungdomar anses älska att gå in i soprum och riva med sig innehållet över hela kvarteret, och svenska grannar att vilja fylla sina grannars sopbehållare före sina egna. Dessutom vore det ju katastrof om någon hemlös skulle hitta ett soprum att sova i.


22 februari 2014, 01:51
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Hurdan är soprumskulturen i Finland och Polen?


22 februari 2014, 01:52
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Finland har jag ingen aning om. Här som jag bor måste man in genom ytterdörren (som kräver nyckel eller att man blir insläppt), sedan är soprummet på andra sidan trappan. Bara att öppna dörren och gå dit.


22 februari 2014, 11:09
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
För 19 månader sedan skulle jag ännu ha gett ett enkelt "jo". Vilket jag faktiskt gjorde den 17 juli.

Insåg en sak igår. Jag satt i bilen, men resultatet var det samma. På tal om citatsyftande drömmar...


22 februari 2014, 23:09
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
För-öv-rigt... anser... jag... att... ARKIVEN BÖR ÖPPNAS!!!!!!!!!!!!!!!

Dessutom underdriver den här sången. Jag räkna, det är 10 dagar. Tisdagskommentaren är mera träffande. På tal om tisdag, den 7e skrek onsdag i mina ögon. Och enligt det systemet var där en tisdagsuppdatering. Budapest intogs. Och jo, det var en tisdag. Började dagen med första DVDn. Inte den som får mig att påpeka att jag inte är årtalsblind. Vilket är aningen märkligt med tanke på att den landa i postlådan i maj 2010. Aftonbladet var annars värdelöst. Ungefär lika användbart som jag gissar att deras sökare är vid det här laget.

För 19 månader sedan hittade jag världens största sidospår. Jag skulle ju bara klicka omkring medan jag vaknade efter att ha sett på film i några timmar. Fast när det gäller film kanske över 3 timmar är många timmar... Ville bevisa att jag kan fokusera, vilket jag iofs gjorde... Men inte på det som jag planerat. Älskar "e-a-i-sången".

När jag insett var det är så fick jag direkt en tanke i hjärnan. Det förblev min enda tanke i ungefär 2 sekunder. Men det här börjar låta 113-aktigt. Lämnade den boken i finland, kanske ska be om att den tas med i april. Skrev en egen notering, men nu kommer jag inte på vad det var. Antagligen det vanliga. Folk vet ju inte ens skillnad på Tyskland och Tjeckien...

Är det vid det här tillfället som jag ska börja klaga på att en viss sång aldrig blir sig lik efter att man sett Iron sky? Inte nu för att jag fattar hur dom lyckades missa månbasen... Men det är mycket som jag inte fattar. Däremot blev jag en fullständig citattok när jag köpt min penna och satt vid gästboken. Tog den simplare versionen. Den som jag läste i början av januari. Och den där guiden... Av alla tillfällen... Höjden av ... Vet inte ens vad jag ska kalla det. Hoppas för allt i världen att han ger vandringsturen i april-maj... För min del blir det ett gyllene tillfälle serverat på silverfat att få fram ett och annat. Och jo, det där är mitt uttryck.

Dimman har lyft. Bra, jag hatar dimma. Speciellt den här tiden på året.

Och jo, jag vet. Det här är inte Kradajing-nonsens. Fortsättning följer senare idag. Men jag kan inte ens ana hur den fortsättningen ser ut. Allt jag vet är att jag hatar gestapo.

Okej, nytt stycke...

Igen tydligen...

Och igen. Nu ska jag inte klicka på enter innan jag skrivit mera. Har dokumentärplaner för den 7 mars. När jag inte var på humör för något som faktiskt sändes i finland fungerade det alldeles utmärkt. Och nej, det är inte en bra ide att genomföra finlandplanerna. Jag kommer sannolikt redan att vara en för stor citattok. Dessutom fungerar det inte ens att googla. Får bara en hel massa religiösa resultat, vilket inte är det jag är ute efter. Dessutom beter dom sig som om dom har ett stort lager tidsmaskiner. Kort sagt, det fungerar inte. Ja, sen får jag upp youtube. Men deras kommentarfält fylls bara av tjaffs. Nu senast var det biologi dom stred om. Hur det nu sedan gått till...

Lyssnar ännu på den underdrivande e-a-i-sången. Det där verkar inte ha fungerat särskilt bra... Istället för NYC började jag skriva om... Tja... Allt som var i mina tankar innan jag hittade TV tropes... Dessutom finns det en bok jag vill ha. Och se, jag är ännu fast på det där stycket. Kinas "kommunistparti" är annars ännu knäppare på den fronten. Har ett minne av att någon blev utkastad eftersom han var för kommunistisk. Och det var min spontana Der Untergang-reaktion att kommentera det.

Men med tanke på vad jag vet om mina filmplaner och resten av texten på den sidan inklusive stycket jag ändrade texten i "lite"... Fortsättning följer.


23 februari 2014, 11:32
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag lovade visst en fortsättning. Har ännu e-a-i-fliken öppen. Och 5 är ett magiskt tal.

Klickade runt på tvtropes. Behöv de inte ens föra musen äröver länken. Visste att den går till sarcasm mode. Som om deti nte var uppenbart. Och nu ska jag hålla truten innan... ... ... ... ... ... ... ... Jag står fast vid vad jag skrev tidigare idag. Den där 50% plötsliga kommentaren.


23 februari 2014, 17:21
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
En dag kände han för att börja bete sig som vore han något slags överkucku.


24 februari 2014, 01:21
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Redan för 21 år, 2 månader och 3 dagar sedan visste man att en asp var störst:
http://www.nytimes.com/1992/12/21/opinion/hail-to-the-world-s-largest-organism.html


24 februari 2014, 02:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron