Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Jag har skrivit vidare på min kompletta och internationellt gångbara introduktion till en viss affär.
|
22 februari 2014, 01:07 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Ah, det har jag också haft ett par stycken av under gångna veckan!
|
22 februari 2014, 01:08 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
...och igår log jag tyst mig halvt fördärvad åt ordet "pruchase".
|
22 februari 2014, 01:09 |
|
 |
[Charley]
Medlem
|
Ja, det är något många mår bättre av, och det är även en essentiell del av många av de där specialdieterna för autister som finns.
|
22 februari 2014, 02:20 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Just det, glutenöverkänslig är det faktiskt rätt etablerat att man kan vara. Åtminstone bland aspergare själva alltså. Jag har blivit bättre sedan jag uteslöt gluten. Laktos och (raffinerat) socker är ett par andra saker många säger att de har blivit bättre när de har uteslutit. Diverse kemiska tillsatser kan vara en annan sak. (Glutamat vet jag att en del tål dåligt.) Sedan kan man experimentera med proportioner mellan kött (typ) och kolhydrater. De som äter LCHF-kost har ju gått till en ytterlighet på den punkten och får kanske betala med hjärt-kärlsjukdomar, jag vet inte – det kanske också kan vara olika – men en del säger att de mår bättre till och med så.
|
22 februari 2014, 02:33 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Jag skall googla rätt på mer info om det med gluten vid tillfälle. Låter väldigt intressant.
|
22 februari 2014, 12:36 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Försett cykeln med fem nya reflexer och i övrigt färdigställt den. Behöver bara olja kedjan innan jag cyklar den första gången efter skötseln.
|
22 februari 2014, 14:58 |
|
 |
Camorra
Medlem
|
Jag har registrerat mig på detta forumet.
|
22 februari 2014, 16:42 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Var hälsad, Camorra.
Jag gjorde klart en låt idag och det är också ungefär allt.
|
22 februari 2014, 22:25 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Idag har jag hälsat Camorra välkommen till ett forum och skrivit vidare på min internationellt gångbara introduktion plus löst flertalet komplicerade uppgifter till den tillhörande demonen.
|
23 februari 2014, 07:10 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|