Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag är jag mätt.

22 maj 2010, 22:55
Medlem
Nere i ett alkohål.
Alla signalsubstanser verkar gå åt när jag dricker och har roligt. :(

23 maj 2010, 19:23
F.d. exec
Idag suger det mesta. Sedan olyckan igår så har jag knappt känt mig riktigt sömnig eller pigg vid något tillfälle. Jag har sovit pissdåligt eftersom jag bara kan ligga i en pose smärtfritt, så jag lyckas sällan sova längre än 1-1,5 tim i sträck. Jag har varit lite Citodon-avtrubbad i ett och ett halvt dygn och mer eller mindre kontinuerligt alkoholpåverkad. Just nu är jag tillbaka i Stockholm och sitter på St Görans akutmottagning och väntar, blir förmodligen kvar i 4 timmar till. :( Någon som har lust att hoppa förbi och underhålla mig?

Jag är rädd att det är imorgon det kommer börja suga på riktigt, psykiskt, efter 2 nätter av undermålig sömn.

23 maj 2010, 21:05
Medlem
Trött.

Trots att jag sovit sammanlagt i 18h sedan igår. Behöver ännu mer sömn.

25 maj 2010, 18:34
Medlem
Dagsform: Jodå! Det duger.

26 maj 2010, 10:33
Moderator
Jodå, den suger. Kommer då jag på som aspig ordnörd.
Kan tyvärr inte ens påstå att det inte stämmer. Djävla pinsam tråd det här. ;)

26 maj 2010, 12:43
Medlem
Känner mig sjuk. Har synligt blod i urinen. Urinen luktar ruttet dessutom. Ont i livmodern. Extremt trött och svår huvudvärk och halsont efter att ha kaskadkräkts för några dagar sedan. (Läkare säger att blod i urinen är ok, inget att oroa sig för).

Vad månne blifva av denna eftermiddag?...

26 maj 2010, 15:43
F.d. exec
Trött och sliten som fan.

Fysiskt sliten av ihållande smärta.

Psykiskt sliten av 100 saker jag måste göra och inte hinner skapa tid till och av att inte kunna sova om nätterna -- jag kan bara ligga i 1 pose och det gör jävla ont varje gång kroppen vill byta läge i sömnen. :(

26 maj 2010, 16:56
Moderator
sugmundfreud skrev:
(Läkare säger att blod i urinen är ok, inget att oroa sig för).

Men har han gett dig en förklaring som du själv kan finna rimlig?

Det andra låter inte heller för roligt. Den lytte bakom denna skärm önskar den lytta bakom din skärm styrka och glädje.

26 maj 2010, 17:12
Medlem
sugmundfreud skrev:
Känner mig sjuk. Har synligt blod i urinen. Urinen luktar ruttet dessutom. Ont i livmodern. Extremt trött och svår huvudvärk och halsont efter att ha kaskadkräkts för några dagar sedan. (Läkare säger att blod i urinen är ok, inget att oroa sig för).

Där skulle jag vilja ha en riktigt bra motivering till att blod i urinen inte är nåt att oroa sig för för att känna mig lugn.

26 maj 2010, 18:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.