Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Dagens promenad:
Sträcka: 4,99 km
Medelhastighet: 6,19 km/h


12 februari 2014, 20:24
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Coolt att beräkna medelhastighet.^^

Jag var dum nog att träna igår kväll fast att jag kände mig dålig hela dagen. Så i morse vaknade jag lika dålig igen.
Men det blev gluteusprogram 30min på löpbandet med varierande löptakt och sedan ytterligare 20min. löpning efter det eftersom jag kom in i andra andningen eller vad det heter och var helt euforisk.
Sedan körde jag diverse crossfit moment på det.


12 februari 2014, 22:52
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Schubbe: räknar du sträcka och hastighet på höger eller vänster ben? Du vet, det kan bli litet skillnad i kurvor. Sedan blir det också längre än kartan om man går ner- eller uppför.


12 februari 2014, 23:40
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Zombie skrev:
Schubbe: räknar du sträcka och hastighet på höger eller vänster ben? Du vet, det kan bli litet skillnad i kurvor.

:lol: Den där lite torra underfundigheten går verkligen inte av för hackor. *asgarvar*


12 februari 2014, 23:42
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Zombie skrev:
Schubbe: räknar du sträcka och hastighet på höger eller vänster ben? Du vet, det kan bli litet skillnad i kurvor. Sedan blir det också längre än kartan om man går ner- eller uppför.


Med lika många vänster- som högerkurvor går det på ett ut. Ibland kan det förstås se lite knasigt ut när jag plötsligt vänder på klacken, men vad gör man inte för den där extra decimalen noggrannhet!?


13 februari 2014, 12:01
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
*fniss*


13 februari 2014, 13:15
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Och jag som hade hoppats att du var kursstabilt vänstervriden… :(


14 februari 2014, 01:14
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Dagens promenad:
Sträcka: 1,5 km
Medelhastighet: 2,65 km/h
Vikt: ungefär 20,0000000000000 kg

Dock försvann signalen inne på Willy's, så ovanstående sträcka är lite för kort och min våg väger bara upp till 5 kg och jag brydde mig inte om att dela upp allt i lagom stora delar, så vikten ovan är ungefärlig.


14 februari 2014, 22:40
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Bra vikt!
Brukar du ha anorexi så här på vårkanten?


Jag tränade!!
Börjar forma till tårtan.


14 februari 2014, 23:43
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jo, just nu väger jag ungefär 20 kg, men kan inte få större noggrannhet, eftersom jag inte orkar stycka upp min kropp i bitar lagom stora för min hushållsvåg.


15 februari 2014, 00:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron