Ny tråd Svara på tråd  [ 34 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Justin Bieber? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Justin Bieber?
Jag har inte ens koll på ryktena. Jag vet inte om det är något jag skall vara nöjd över eller om det tyder på att jag är ännu kufigare än vad jag inser.

9 februari 2014, 15:11
Medlem
Tja, även om man inte känner till speciafallet kan man alltid diskutera det allmänna fallet (unga människor inom showbiz och riskerna med det).

9 februari 2014, 15:26
Moderator
Schueberird skrev:
Jo, det är lite sorgligt: Vad är det med showbiz som kan få någon att gå från klippet ovan till att bli något helt annat?

Att man inte får jobben på andra villkor än deras om man inte är en så exceptionell talang i förhållande till det de anser vara ens handikapp att de tar en ändå – vilket de aktar sig för att låta en veta i förväg.

9 februari 2014, 16:16
Medlem
Det enda jag vet om honom är att jag hatar honom. Oklart varför. :04:

9 februari 2014, 16:51
Medlem
Yetin skrev:
Det enda jag vet om honom är att jag hatar honom. Oklart varför. :04:

:lol:

9 februari 2014, 17:20
Medlem
Knark som är så gott... :02:

9 februari 2014, 17:51
Medlem
Ja, så'n däringa knarkning är ju så bra för hälsan också. Det är som min gamla mormor alltid sade: En knark om dagen är bra för den som är en svag en.

9 februari 2014, 19:29
Medlem
Schueberird skrev:
*gåshud*

Jo, klart han har exceptionell talang.

9 februari 2014, 20:36
Medlem
Det senaste ryktet jag hörde om Justin Bieber, så sent som idag, var att han OCH HANS FARSA lär ska ha rökt på i sitt privatchartrade flygplan så till den milda grad att piloterna valde att för säkerhets skull köra med syrgasmask under den flygrutten... :02:

9 februari 2014, 23:21
Medlem
Äsch, då faller ju min fina teori om feta bolagsdirektörer platt.

10 februari 2014, 12:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 34 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.