Ny tråd Svara på tråd  [ 34 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Justin Bieber? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Justin Bieber?
Det är liasom en sak som jag gått och finulat på: Började inte Justin Bieber som en lite småcharmig unge och multiinstrumentalist på Youtube eller har jag fått det helt om bakfoten? Sedan blev han ju uppenbarligen fördärvad och korrumperad av showbiz, vilket kanske är lätt hänt om man blir upptäckt för tidigt innan man hunnit formas som den vuxna man ska bli, men det är en annan historia.

9 februari 2014, 09:33
Medlem
Inlägg Re: Justin Bieber?
Är du nykter? :geek:

Men nej, har inte koll på det där. Får fråga yngsta dottern, aka The Belieeeeeeeeeeber.

9 februari 2014, 13:37
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Är du nykter? :geek:

Nej? Ja? "High on life, my friend, high on life!"

Citera:
Men nej, har inte koll på det där. Får fråga yngsta dottern, aka The Belieeeeeeeeeeber.

Okej, jag inväntar svar.

9 februari 2014, 14:11
Medlem

9 februari 2014, 14:38
Medlem
Vad jag vill få fram är att människan trots allt har musikalisk talang, men kastar bort den på skit, av någon anledning som jag inte känner till, men som det kunde vara intressant att spekulera i.

9 februari 2014, 14:44
Moderator
Pengarna och brudarna? föreslår en som fortfarande inte lyckats lära sig att känna igen den dära Bieber.

9 februari 2014, 14:47
Medlem
Jag har en hemmasnickrad teori som kanske helt saknar verklighetsförankring, men som lyder som följer:
Han blev upptäckt på Youtube av någon fet skivbolagsdirektör som såg ett tillfälle att forma en ung talang till sin egen lilla kassako och idolprodukt, men blev också ungens stand-in-förälder och feta skivbolagsdirektörer är inte nödvändigtvis några bra förebilder för det uppväxande släktet och ungen blev som den blev med knark och konstiga uttalanden etc som följd. Haha, som i en liten ask... :10:

9 februari 2014, 14:53
Medlem
Jag vet också att många gillar att hata denne Bieber, men jag tycker det är intressantare att analysera bakomliggande faktorer etc...

9 februari 2014, 14:57
Moderator
Har han knarkat nu också? Usch, det låter sorgligt. Jag tycker att det låter som en rimlig förklaring, tyvärr.

9 februari 2014, 15:00
Medlem
Jo, det är lite sorgligt: Vad är det med showbiz som kan få någon att gå från klippet ovan till att bli något helt annat? Att som tonåring med allt vad det redan innebär kan inte showbiz vara helt lätt att hantera.

Eller han kanske inte alls är något skitstövel och allt är bara illvilliga rykten!?

9 februari 2014, 15:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 34 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.