Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Pisstråkigt 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Pisstråkigt
Schueberird skrev:
Vi kanske inte har lust att vara din lilla myrfarm längre. :roll:

Vems myrfarm är vi då? HJÄLP!

22 januari 2014, 18:48
Medlem
http://aspieforum.se/viewtopic.php?p=23647#p23647
Ron Jeremy skrev:
Skrattar så jag vrider mig! det är som att titta ner i sitt lilla terrarium med myror bara det
att här finns det ovanligt snurriga myror, intressant hur tokigt det kan bli! :lol:
...
Vad i tror att jag är är jag också totalt likgiltig inför, ni är bara en samling nick som
inte påverkar min verklighet vilket jag är glad för. Människor som man inte får knulla eller på annat
sätt har annan nytta av gör jag som hundarna med, pissar på.
Fast som sagt det är intressant att studera stollerierna! :lol:

23 januari 2014, 19:25
Medlem
Ber om ursäkt för det jag skrivit, det finns orsaker till att jag betett mig så här, men försök glöm det jag skrivit och till stor del mig, förlåt.

23 januari 2014, 20:10
Moderator
Det där skrev du före min tid här, RJ. Jag tänker inte gräva ner mig i så gamla tjafs. Dessutom vet jag att du bara skriver sådana saker när du mår skitdåligt. Du försöker slå på dig själv genom att få andra att göra det. Jag går inte på det.

23 januari 2014, 21:11
Medlem
Ibland framstår du som en riktig skithög, RJ, men det kanske är sant som Incognita skriver och/eller att det du skriver bara är löst skitsnack, men då kanske å andra sidan allt du skriver är tomsnack - även det som får dig att inte framstå som en jävla skithög.

23 januari 2014, 23:11
Moderator
Mig lurar du inte heller, RJ. Jag tänker inte glömma dig och jag hoppas du fortsätter skriva här.

24 januari 2014, 01:38
Moderator
Men jag sörjer att jag inte själv fungerar bättre. Du är inte den enda som har svårt med det. Det kan nog bli litet av blinda som leder blinda på ett sådant här ställe. Vilket var en av de saker jag försökte antyda i mitt möjligen alltför kryptiska första inlägg i tråden.

24 januari 2014, 01:50
Medlem
Helt blir ni inte av med mig, jag haft ett totalt personligt sammanbrott men har fått hjälp nu. Reser mig sakta
och försöker(återigen) reda ut mig själv, mitt liv och allt jag ställt till, det är svårt men "det som inte dödar det härdar".
Så igen, ledsen mina vänner.

3 februari 2014, 09:53
Moderator
Bra att få ett livstecken, och bra att du fick hjälp.

3 februari 2014, 10:01
Moderator
+1

3 februari 2014, 17:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.