Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Katolikerna går ut riktigt hårt för att vinna OS i kränkthet, ett djärvt drag från en deltagare som förtryckt stora delar av världen i tusentals år, längre än någon jämförbar konkurrent! :lol:


1 februari 2014, 19:24
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Nu har jag missat något. För den delen vill jag inte att det ska bli fredag. Och jag kan faktiskt inte skälla på dom 2 länderna. Jag vet att jag borde, men jag kan inte. Ska kolla upp om jag hittar något datum för när min förra guide ska dra en tur, även om han inte kallade 248 ett magiskt tal.


1 februari 2014, 21:51
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
8 december 2013 - 1 februari 2014. Personligt rekord sedan jag registrerade mig.


1 februari 2014, 23:44
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Neu-va?

And the history repeats itself. Släpp mig i närheten av en fil på finska och jag begriper inte varför det plötsligt står "Neuvostoarmeeja" och inte "Neuvostoliiton armeeja" eller "Punaarmeeja".

Och jo, det är ju fullkommligt logiskt att sätta min uppmärksamhet på den detaljen. Det kallas "Der Untergang"-reaktion. Också känt som sidospår man tar när man är desperat. Och för den delen hade jag just ett CMOA med mina (icke-)citatvanor. Men finsk grammatik är högst ologisk. Jag tror faktiskt att dom kallar ett omtvistat prim(?)tal för magiskt.


3 februari 2014, 01:25
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det är en ondskefull idé att lägga beslag på facebooksidan "kattungar" och använda den både till att posta kattbilder men även reklam. Hur ska folk göra då? De kan inte sluta gilla sidan för då slutar kattbilderna komma!


4 februari 2014, 19:11
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag ölade med en filosof häromveckan, han fick radikalbehaviorism att verka vettigt genom att prata om hur de ser på mentala tillstånd: de finns men spelar ingen roll för teorin. http://en.wikipedia.org/wiki/Epiphenomenalism

Men det verkar konstigt att de mentala tillstånden skulle uppkomma om de inte fyller nån funktion. Om det inte är nån sorts logisk konsekvens av hur hjärnan är ordnad.


9 februari 2014, 19:09
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
... Januarilogik... Och så är det den 11 till på köper. För 13 månader sedan såg jag på en film.


11 februari 2014, 18:51
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Beter mig ju som jag gjorde för 1½ år sedan. Anar hur sidan slutar, vill inte bläddra ner. När jag hitta TV tropes i januari 2013 satt jag ju och leta. Använde till och med sökaren.


20 februari 2014, 14:53
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och ifall jag får flera blåskärmar ska jag till Indiensidan och liknande.


20 februari 2014, 17:29
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
... Läser kommentarer på youtube och vet vad jag skulle skriva om jag hade ett konto jag kan skriva med.

Reagerar på en färgglad avatar.

Läser kommentaren.

Det är vad jag skulle skriva.

Ser namnet.

Det är mitt gamla konto.

Kommentaren är 3 år gammal. Antagligen det sista jag skrev.

Some things never change.


20 februari 2014, 22:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron