Jag undrar om jag har någon form av fibromyalgi light. Alltid skall det värka någonstans. Och så dessa återkommande utmattningsreaktioner.
Nu har jag sprängande huvudvärk för att jag var dum nog att gå upp i dos på antideppet en dag för tidigt i cykeln bara utifall att det kanske skulle funka annorlunda med de nya p-pillren. Jag var så utsjasad att jag trodde att det kanske kunde vara så, men det var INGEN bra idé. Note to self.
Antagligen är det kisses död som spökar i mitt sinne. Jag har inte kommit mig för att röja här hemma, och nu börjar det bli verkligt akut. Jag skjuter upp viktiga saker som att betala räkningar. Skrivandet drar ut på tiden för att jag hela tiden finner ursäkter att göra något annat (och då inte sådant som jag verkligen borde), alternativt gör inget.
Men det piggar upp att människor jag tycker mycket om hör av sig för att de vill hitta på något trevligt tillsammans (1 st), finnas till hands för mig (1 st) eller bara för att tala om att de tänker på mig, tycker om mig och är glada att ha träffat mig (1 st).