Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Pisstråkigt 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Pisstråkigt
Fan vad pisstråkigt det blivit här, spännande som att se gräs växa "vad ska du göra idag? jo jag ska koka ett ägg". skriver inte
så mycket själv här heller men hur uttråkad orkar man bli? tårarna rinner. Förr förekom det åtminstone intressanta disskusioner
här men det har dött av någon konstig anledning, har ni blivit ett litet kompisgäng äckel gulligull. Hoppa nu på mig för helvete det
är ju den enklaste och vanligaste taktiken här om någon har åsikter. Men kom då åtminstone med fula personliga påhopp, kasta skit!
det är ju iaf roligare och intressantare än denna likvaka. Nu försvinner jag in i min privata dimma och dyker säkert inte upp på ett
tag "piss off". Ja jag är en grinig jävel som inte kommer med några intressanta inlägg men det beror på att jag har en hjärnskada.

14 januari 2014, 20:59
Medlem
Inlägg Re: Pisstråkigt
Med alla rävar jag har postat så KAN det inte vara tråkigt!

14 januari 2014, 21:06
Medlem
Har lyckats mygla mig in på ett forum för callgirls, där händer det åtminstone något. Ofta försöker de
verbalt klösa ögonen ur varandra, men det brukar lösa sig, livet är ju för fan ett mindre krig med kortare
tider av fred, folk har åsikter, tam tiger fy fan!

14 januari 2014, 21:11
Medlem
Håll klaffen, bippomiffo!!!!

Funkar det? Blev det mindre tråkigt?

14 januari 2014, 21:39
Medlem
"Håll käften din jävla tjackhora; jag ska koka ägg idag!"

14 januari 2014, 22:12
Medlem
Citat från "Vad gör du just nu"-tråden på callgirlforumet:
"Vad gör du just nu, din gamla snedrunkade dvärgfitta?"
"Fortsätt suga herpeskuk din lilla äckliga horget, jag äter en smörgås med ost på."

14 januari 2014, 22:43
Medlem
Nä, dra på trissor, det finns en plats i Frankrike som heter "Horget":
https://maps.google.se/maps?expflags=enable_star_based_justifications:true&ie=UTF8&cid=8673147256119191115&q=Horget+Claude&iwloc=A&gl=SE&hl=en

14 januari 2014, 23:31
Moderator
Har man bara en hjärnskada förstår jag om man har energi över. jag är skadad i både hjärnan och kroppen.

14 januari 2014, 23:56
Medlem
Här är ron jeremy, på en wrecking ball. Det är INTE pisstråkigt:

19 januari 2014, 23:28
Medlem
Vi kanske inte har lust att vara din lilla myrfarm längre. :roll:

22 januari 2014, 07:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.