Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
nallen
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Knappt vaknat, därefter förtärt frukost-lunch i en och samma måltid. Löst korsord med käre far. Sedan bevistat sista föreställningen av årets nyårsrevy och slutligen plockat ned de lampor, högtalare och övrig teknik som användes och förpassat denna in i de förråd där den bor när den inte används. Nu borde jag duscha, men det orkar jag inte, så jag ska snart sova istället.
|
12 januari 2014, 04:54 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Jag ska äta frukost-lunch-middag i ett snart, fast jag tjuvstartade med två knäckemackor som hoppsanblev till närmare tio medans jag läste DN.
Så har jag bråkat med sambon om trivialiteter men vi ska ha överfallssex lite senare när vissa små element har somnat så det var en helt okej start på dagen i slutändan. Jag vädjar till ägget att vara motståndskraftigt och med bestämd hand avböja alla intrångsförsök. Stå emot - women and egg unite!
We only need men for one thing and one thing only.
Visste ni att det är jägarnas fel att halva Sverige har borelia?
|
12 januari 2014, 19:43 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Nu har jag skrivit in mig på en utbildning i Belfast i sound engineering. Den börjar imorgon. 
|
12 januari 2014, 22:46 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
I slutändan är det på något sätt högerregeringens fel. Alla som kan tänka vet att det är så.
|
12 januari 2014, 23:37 |
|
 |
nallen
Medlem
|
Vi kom ju fram till att det är bögarnas fel. 
|
13 januari 2014, 00:17 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Jag kom fram till att det är högerregeringens fel.
|
13 januari 2014, 00:37 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Min audio engineering kurs började riktigt bra men sedan fick de problem med ljudet. Mihihi.
Så det startar om imorgon. Men det var hur kul som helst! Idag lärde jag mig att försöka placera rätt ljud i olika frekvenser och lite allmän audiogrundkunskap.
|
13 januari 2014, 16:47 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Oj, det låter spännande!
Idag har jag tillbringat mycken tid åt att försöka få tag på personer med olika slags makt över min framtid. Sent omsider lovade en arbetsterapeut att tala med sin chef om att få skriva ut en ny handi till mig och tvinga hjälpmedelscentrum att överföra informationen från den gamla. Det verkar som att hon tror på mig när jag säger att jag inte hanterat handin ovarsamt, men tydligen är hjälpmedelscentrum envisa med att apparaten måste ha varit utsatt för åverkan. En tekniker som inte ens kommer på tanken att prova det andra uttaget för att ladda apparaten kan tydligen ändå vara väldigt tvärsäker på sin sak.
|
13 januari 2014, 17:17 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Stå på dig.
Dessvärre kanske man inte skulle betro sådana tekniker med att överföra känslig information. Du har ingen du känner som kan få låna handin i två minuter och föra över informationen på en usb-sticka fvb. till en ny?
|
13 januari 2014, 18:28 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Tack för omtanke, Zombie! Jag har gjort en back-up på datorn, så det är nog ingen fara med det. Jag kommer inte åt informationen eftersom den är hoppackad, men de betydligt trevligare teknikerna på handisam kan nog hjälpa till med att överföra den informationen om det krisar sig - bara jag har en handi att föra över den till.
|
13 januari 2014, 21:20 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|