Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
kullan
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Ätit Billys Pizza.
|
5 januari 2014, 17:29 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Fick just lära mig att kor är svagt magnetiska. Använder man fortfarande magnetiska ko-mpasser när man är ute och springer? Glöm då inte att ko-mpensera när du springer förbi en kohage.
|
6 januari 2014, 03:38 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Ritat med papper och penna för första gången på 7 månader. Höll mitt vanliga nästan-svartvita tema. Ingen blå text den här gången.
|
7 januari 2014, 14:29 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Insett att jag behöver en instruktionsbok om hur man ska äta Polens nationalmat.
|
7 januari 2014, 21:39 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
|
8 januari 2014, 04:11 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
|
8 januari 2014, 09:49 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Konsten att nedvärdera sig själv med stil: Idag har jag insett att jag inte är tillräckligt värdelös för att inte inse att jag är så värdelös att jag inte inser att jag är värdelös.
|
10 januari 2014, 02:20 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
^^Nä, fattante.
Det har snöat!!!! Så det blev snöpromenad med barn och sedan samma med katter.
|
11 januari 2014, 16:43 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Det började med att jag kände mig värdelös på det mesta förutom det pågående spelmodsprojektet, men sedan tänkte jag att jag kanske bara är så värdelös att jag inte inser att jag egentligen är värdelös på det också, varpå jag slutligen tänkte att jag i så fall åtminstone inte är så värdelös att jag inte inser det sistnämnda.
|
11 januari 2014, 19:42 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Då tolkade jag det hyfsat rätt då, med viss möda. Men du är ju inte värdelös, for your information.
Jag har just fixat mig ett superdeal på sportlovssemester till sonen och mig. I somras hade jag inte råd med någon semester, men nu har jag fått vissa pengar retroaktivt så jag tänkte att jag skulle köpa en resa innan jag hinner slösa bort pengarna på ekologisk potatis eller något annat vardagligt. Nya boendestödjaren tipsade om lowcostholidays, vilket visade sig vara ett supertips. Vi skall åka till Malta i en hel vecka på ett fyrstjärnigt hotell på norra kusten, en lugn, tyst och avskild halvö i den mest oförstörda delen av kusten. Det kostar bara knappt 3800kr för oss båda! Resa inklusive transfer och hotell inklusive frukost. Yey!
|
11 januari 2014, 22:15 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|