Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
moggy
Medlem
|
Re: Jag är inte rasist
Dom ser ju hellre att alla skulle leva strax ovanför misär men att alla ska ha det så. Vår relativt höga välfärd här i väst är inget som vi ska behöva skämmas för och den kommer sig inte av att vi har sugit ut andra folk i världen. Anledningen till att vi har det ganska bra är att vi har stabila samhällen med demokrati och där alla dragit åt ungefär samma håll. Ska vi försörja ett allt större del av en befolkning som har en helt annan kultur så kommer det som gjorde vårt samhälle bra och stabilt och medförde god ekonomi att spricka i takt med att ofrånkomliga konflikter mellan olika kulturer växer sig starkare.
|
10 maj 2010, 23:58 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Kan du förklara på ett ungefär hur denna misär kommer att se ut? Utan att jämföra Sverige med random u-land då. Gärna ett land som du levt i annars.
|
11 maj 2010, 00:04 |
|
|
moggy
Medlem
|
Om man kunde i en magisk gest jämna ut världens tillgångar så att alla fick exakt lika mycket så tror jag att nivån skulle bli nånstans i stil med de fattigare delarna av ett land i östeuropa. Knappt mat för dagen, skruttiga bostäder. Hårt arbete och långa arbetsdagar för att få ihop pengar till existensminimum. Vi är relativt få här i väst som har det bra och jag tror inte att det är möjligt för oss att delamedoss av vår välfärd till hela världen och alla som vil lkomma hit och få det bra. Resultatet kommer att bli en drastisk sänkning av vår välfärd. Det här är en anledning till att jag är starkt emot massinvandring till EU.
|
11 maj 2010, 00:15 |
|
|
Orion
Medlem
|
En av fäderna till Genome projektet, Nobel prisvinnaren James Watson, som i 25 års åldern upptäckte DNA:s tredimensionella struktur - menar att rasskillnader existerar, vilket självfallet, som vanligt, fick de politiskt korrekta att gå i taket..klart han har rätt! sv.wikipedia.org/wiki/James_Watson http://nobelprize.org/nobel_prizes/medi ... n-bio.htmlhttp://www.independent.co.uk/news/scien ... 94898.html
|
19 maj 2010, 21:28 |
|
|
animal
F.d. exec
|
|
19 maj 2010, 21:40 |
|
|
moggy
Medlem
|
Bah, har är ju bara vetenskapsman/forskare och inte journalist. Vad skulle han kunna tänkas veta om världen?
|
19 maj 2010, 21:52 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Det sorgliga består i att vita unga (?) män av er sort tycker att det är så otroligt viktigt att påvisa att skillnader föreligger. Det tyder ju på ett ganska klent intellekt hos er själva. Har ni mindervärdeskomplex som gör att ni hela tiden måste påminna er själva om att det finns "bevis" för att ni är intelligentare än andra? För så är det ju inte. Jag fattar faktiskt inte. Ponera att det existerar en viss skillnad överlag om man slår ihop riktigt stora befolkningsgrupper med människor ur olika ursprung och mäter deras intellekt. Några grader hit eller dit på en IQ-skala säger inte mycket när det kommer till kritan. Den mätbara delen av intellektet är en försvinnade liten del av hela den kapacitet en människa kan besitta. Vad är det som är så otroligt viktigt i det här? Det finns inget i det här som säger att vi måste minimera invandringen eller annat som ni förespråkar. Tvärtom måste vi då öka den för att ta hand om de stackars mindre vetande, om man ska gå efter er övertygelse.
|
19 maj 2010, 22:18 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Exec och Moggy, ni är två feta grisar som förgäves dag efter dag tränar i er anletes svett utan att komma någon vart där jag på betydligt kortare tid redan mer eller mindre kommit i mål. Hur känns det? Känns det inte lite surt? Jag ser det här som ett tydligt bevis för att kvinnor helt klart är mer kompetenta på de flesta områden och vinner över män - dagligen. Faktiskt tror jag att vi borde avskaffa rösträtten för unga män överlag och ge makten till kvinnor så vi får rätsida på Sverige fortare än kvikt. Ni män är undermåliga helt enkelt, på så många sätt. Självklart finns det enstaka undantag men de hittar vi snabbt och tar hand om. Det är kanske dags att bjuda in EP.
|
19 maj 2010, 22:33 |
|
|
moggy
Medlem
|
| | | | CodeRedAlert skrev: Exec och Moggy, ni är två feta grisar som förgäves dag efter dag tränar i er anletes svett utan att komma någon vart där jag på betydligt kortare tid redan mer eller mindre kommit i mål. Hur känns det? Känns det inte lite surt? Jag ser det här som ett tydligt bevis för att kvinnor helt klart är mer kompetenta på de flesta områden och vinner över män - dagligen. Faktiskt tror jag att vi borde avskaffa rösträtten för unga män överlag och ge makten till kvinnor så vi får rätsida på Sverige fortare än kvikt. Ni män är undermåliga helt enkelt, på så många sätt. Självklart finns det enstaka undantag men de hittar vi snabbt och tar hand om. Det är kanske dags att bjuda in EP. | | | | |
Käkat för många argpiller? Vad är EP? Europaparlamentet?
|
19 maj 2010, 23:10 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Vadå? Jag är bevisligen bättre än er alltså borde ni skickas iväg till koncentrationsläger så vi slipper föda era grismagar här i Sverige.
Jag vill ha mina pengar för mig och mina gelikar. Inga parasiterande, illa fungerande män är välkomna i mitt land.
|
19 maj 2010, 23:24 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|