Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Oh no, I don't smoke.

Idag känner jag mig färdig för den här gången.
-Färdiiiiiiiiiiig! *dörren står på glänt*


6 december 2013, 15:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
That unexpectedly turned a bit kinky. :29:


6 december 2013, 16:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
MAMMAAAAAAAAAAAA!
Fäääääääääääääääääärdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!


:x

Hallå. Hallå liksom.


6 december 2013, 17:03
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Är det avancerat rollspel på gång hemma på kammaren?


6 december 2013, 19:38
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Oh no, I don't smoke.


Fick du med dig fel svamp hem från skogen?


6 december 2013, 19:42
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Är det avancerat rollspel på gång hemma på kammaren?
Eeeuuuww!
Mamma och rumptorkning?
Nej, vi är mer åt S/M hållet, helt utan koprolali. Jag verkar vara en av de få människor kvar på jorden som inte finner bajshumor förnöjsamt, faktiskt.

Men jag hade behövt en försående morsperson tidigare idag, så trött och utmattad var jag.

Nu är jag mer irriterad. Min remix går så där, den vill verkligen inte bli klar på ett godtagbart sätt. Och artisten i fråga har fått hundratals nya följare senaste dagarna vilket innebär att min låt också får några fler lyssnare vilket innebär att jag måste få den klar vilket innebär att jag kommer att krevera.
Nu.


7 december 2013, 01:04
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Schueberird skrev:
Är det avancerat rollspel på gång hemma på kammaren?
Jag verkar vara en av de få människor kvar på jorden som inte finner bajshumor förnöjsamt, faktiskt.


"Nah, it's funny below so many levels."

Citera:
Men jag hade behövt en försående morsperson tidigare idag, så trött och utmattad var jag.


Det framgick inte riktigt. :10: Din metaforbildliknelsesymbol fick mig bara att vilja ose bilden av en vuxen människa som ropar på en mammafigur att komma och torka henne i rumpan. *backar ut ur tråden*


7 december 2013, 03:11
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
*lägger i ettans växel*

Du får den här av mig (helt gratis, faktiskt (manelantesnålva)):
The Only Sane [Wo]Man

Citera:
When there is a group of characters who are all just totally weird, either in general or in a particular scenario, the Only Sane [Wo]Man is the only one who, well, isn't.


*backar tillbaka*


7 december 2013, 03:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nåväl:
"Berömmelse är ett tveeggat svärd." Å ena sidan kan det var jobbigt att ha en massa folk efter sig, men å andra sidan är det bra om folk lyssnar på det man gör, eftersom det uppenbarligen är lättare att få ut sin musik då (under förutsättningen att det är det man vill). Fråga mig emellertid inte hur man hanterar den dubbelheten; jag gör det inte alls, så du är antagligen bättre lämpad att svara, eftersom du ändå verkar hantera det tillräckligt för att inte fly fältet.


7 december 2013, 13:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ojojojojojojojojojo oj.

Jag avvaktar med svar.
8-)

Nu lade jag märke till en annan sak, nämligen att jag tappar oroväckande många bokstäver i mina texter igen, och gör märkliga grammatiska fel eller kastar om orden. Jag har ju börjat jobba igen, fast bara låtsasjobba än så länge. Men utmattningen är på ingång igen verkar det som. Tre veckor höll det, knappt.

Alltså, jag lägger inte ner för det naturligtvis utan fortsätter att låtsasjobba; men bara som en observation.
Observandum - bokstäver borttappade.

Vad var nästa fas i utmattningen tro? Ökad klumpighet kanske. Tappa saker, fumla och ha balansproblem.

I am the only insane person. Alla andra verkar så normala...


7 december 2013, 13:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron