Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag arbeta en timme till, handla mat, ÄTA, ta en långpromenad, ÄTA, inte arbeta och slutligen SOVA. Sådan är min plan.


26 november 2013, 08:51
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sålunda babblade Schueberird. Imorgon blir det däremot rullning av hatt. Idag blev det bara arbete, handling av mat och ätelse av densamma.


26 november 2013, 15:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bild
Cyanide & Happiness @ Explosm.net
Read more at http://www.explosm.net/comics/2991/#BxJeYuqbyrlQl0eR.99

"One of these days, baby, one of these days..." 8-)


26 november 2013, 18:35
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bara ta det lugnt och gå ut i skogen med min hund. :D


28 november 2013, 11:38
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Arbeta ungefär en timme.
Lägga ett kuvert på en låda.
Agera några matartiklar ("Riktiga skådespelare, det vill säga gruppen bestående av Börje Ahlstedt, handlar aldrig; de ageeerar.").
Baka knäckebröd.
Äta ett ägg (inte två, eftersom det tarvar sin tabasco).
Vara allmänt energisk och sedan däcka på en soffa.


30 november 2013, 07:51
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:10:

Vad är det för ett spännande kuvert? Adressat Bonniers?

Jag ska DANSA!
Om jag lyckas slita mig ifrån datorn, duscha och klä på mig.
På vägen till nattklubben ska jag spränga några slakterier och sprida flygblad om en ny djurvänlig folkrörelse.


30 november 2013, 19:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
:10:

Vad är det för ett spännande kuvert? Adressat Bonniers?


Ja, jag ska posta världens kortaste stora roman... eller inte. Tyvärr är det det senare, men det är bra att du försöker knuffa mig i rätt riktning; jag måste sätta mig ner och tokskriva snart (i och för sig sitter jag redan ner, så jag får ställa mig upp först).

Det som ska postas är Accents senaste korsord i löst form. Planen är att Accent sedan ska skicka penninglotter till mig som jag ska vinna en massa sköna slantar på. :ugeek:


30 november 2013, 20:02
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag kanske skulle ta en promenad och på så sätt gå till kontoret genom att gå från punkt A till punkt A. Det kan samtidigt fungera som en förflyttning i tanken.


2 december 2013, 09:13
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Köra en kärra elektronikskrot till återvinning. Lämna tillbaka 2 felköpta cykelhjul från häromdagen. Är det öppet köp kan man ju chansa, tänkte jag.


4 december 2013, 16:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Här är en plan för dagen:
1. Gå till biblioteket och läsa en stund.
2. Äta lunch ute någonstans (som normala människor gör).
3. Gå till konstmuséet (som typ belöning efter folkchocken).

En annan plan är att jag som vanligt sitter inne och arbetar hela dagen, grisar i mig nå'n mat och sedan somnar.


6 december 2013, 10:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.