Ny tråd Svara på tråd  [ 283 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Nästa
Det här dansar jag till!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Nå?


16 maj 2010, 02:56
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Det kanske bara finns motorikstörda Aspies här :D . Jag dansar aldrig, så okej, jag ljög tidigare i tråden. Däremot går jag gärna i rask takt till musik. Det allra bästa är dock att köra bil med musik på enormt hög ljudnivå. Då känner jag mig som Gud.

Det är ofta eurodisco och dylikt. Mycket av det är för obskyrt för att kunna hittas på youtube.

Den här går varm i bilen och vid hundrundor nu:

Fast en bättre längre version.

Annars är det mycket hårdrock som spelas. Och 70-talsdisco.


16 maj 2010, 13:05
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!


16 maj 2010, 13:11
Moderator
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Själv är jag inte så motorikstörd, och jag skulle ha kunnat få ut mycket av dans, men mina sociala handikapp (eller andras reaktioner på dem, osv. osv.) har gjort det omöjligt att utveckla sådana livsbejakande sidor och jag har ingen aning om vart en sådan utveckling kunde ha lett mig (mer än långt, åtminstone om man tar dans som del av en sinnlig-konstnärlig-livsbejakande-blabla helhet). Numera orkar inte kroppen. Så jag vet inte vad jag skulle posta.


16 maj 2010, 14:29
F.d. exec
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!


jag dansar på insidan.


16 maj 2010, 15:23
F.d. exec
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!


16 maj 2010, 15:27
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Rigid ass burgers don't dance:


16 maj 2010, 15:40
F.d. exec
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!




dags att sluta spamma och ta itu med kattpisset?


16 maj 2010, 15:42
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Jag har fastnat i Axwells Leave the world behind-låten nu så får lyssna på era bidrag sen någon gång...

Helt hopplöst det här. :roll:


17 maj 2010, 16:36
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Gui Boratto fungerar eventuellt bättre på köksgolvet än på dansgolvet, eftersom det är där jag mest "svänger spastiskt mina lurviga", men så här låter han hursomhelst ibland:


21 maj 2010, 18:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 283 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron