Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5
Lämnar Aspie Forum 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Lämnar Aspie Forum
Äh, what the heck!
Jag är redan tillbaka. Sätt igång och fixa fram en sushiträff du exec, som är så jäkla driven.
Jag försöker faktiskt sova här!

^^
Detta kallas att göra en kovändning. *stolt*

16 maj 2010, 02:51
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Exec:
Det handlar inte om att "bekanta" i första hand ska "avslöja" mig utan faktiskt om att jag inte vill träffa på folk som vet saker om mig som jag inte vill att de ska veta. Tex. har jag ingen önskan att umgås med dig IRL och veta att du vet något om mitt sexliv med min sambo. Även om det är triviala fånigheter så vill jag behålla det mesta för mig själv. Så pass reserverad är jag. Det är fruktansvärt PINSAMT! IRL alltså, annars är det inga problem. ;)

Instämmer. Speciellt om någon får för sig att diskutera dessa saker IRL oxå.

16 maj 2010, 06:04
F.d. exec
CodeRedAlert skrev:
Exec:
Det handlar inte om att "bekanta" i första hand ska "avslöja" mig utan faktiskt om att jag inte vill träffa på folk som vet saker om mig som jag inte vill att de ska veta. Tex. har jag ingen önskan att umgås med dig IRL och veta att du vet något om mitt sexliv med min sambo. Även om det är triviala fånigheter så vill jag behålla det mesta för mig själv. Så pass reserverad är jag. Det är fruktansvärt PINSAMT! IRL alltså, annars är det inga problem. ;)

Dessutom har jag felaktigt räknat med att folk fattar när jag skämtar och är ironisk/sarkastisk vilket jag är väldigt ofta.
Att tramsa på forum är en sorts ventil att pysa ut luft genom. Jag har inga samvetskval över att marknadsföra mig som en vettig individ IRL och en ansvarslös borderline toka på internet. Men jag vill inte blanda de två. Jag är säkert jätterigid och paranoid till tusen men låt mig vara det då!

Jag hör på dig att den sociala träningen en träff erbjuder är väl behövd. Du ska inte vara så rädd för människor! Jag kan inte erinra mig att någon människa vid någon träff har dragit upp någonting jag skrivit på internet på något asocialt/taktlöst vis. I den mån jag har fått feedback så har det mestadels varit i positiva ordalag.

Om det ändå skulle ske, så är det den som fäller en opassande kommentar eller fråga som får bära hundhuvudet. Alla bajsar och de flesta knullar någon gång då och då, det betyder definitivt inte att det är OK att fråga en annan människa om konsistensen på dess avföring eller när/hur hon senast blev påsatt.

Jag tror att du överdriver den "stigmatiserande kompontenten" i dina bidrag här. Jag kan inte tänka mig att det är någon som höjt på ögonbrynen för vad du skrivit om dig själv här. Jag tror att nästan alla ser dig som en väldigt sund och frisk fläkt bland de sura gubbarna här. :)

rdos skrev:
Instämmer. Speciellt om någon får för sig att diskutera dessa saker IRL oxå.

rdos (på sushihaket, i framtiden): exec, hur var det med analsexet du kom in på på forumet häromveckan? Som sedan censurerades? Är det någonting du håller på med ofta?
exec (på sushihaket, i framtiden): *ler vänligt* Det är verkligen inget diskussionsämne jag tänker fördjupa mig i här.
rdos (på sushihaket, i framtiden): Nej, det är klart. Vad tänkte jag med. Vilket arsle jag måste framstå som, jag ber om ursäkt.

Så enkelt var "problemet" löst.

CodeRedAlert skrev:
Äh, what the heck!
Jag är redan tillbaka. Sätt igång och fixa fram en sushiträff du exec, som är så jäkla driven.
Jag försöker faktiskt sova här!

^^
Detta kallas att göra en kovändning. *stolt*

Jag har ju postat en mall till dig där allt du behöver fylla i är "var". Jag skulle gärna hjälpa till mer än så om jag kunde, men jag vill inte outa mig via Aspergerforum för då kommer säkert någon nitisk moderator att banna mig via mitt nya alias.

När jag har tränat på Friskis & Svettis Ringen de senaste dagarna så har jag skämt bort mig med sushi och liknande till lunch. Mitt inne i Ringen köpcentrum så ligger en liten restaurangö med en thairestaurang, ett ställe med japanska varmrätter samt sushi och ett pasta-och-pizza-ställe, alla som varsitt cirkelsegment. Det tyckte jag var trevligt, och glestbefolkat. :) Fast jag är inte så finkänslig eller nogräknad när det gäller var/hur jag äter. Jag är lika glad över en risgrötkorv på trottoaren som en nybakad tonfiskpizza på Pizza Hut.

16 maj 2010, 14:25
Medlem
Rdos ber aldrig folk om ursäkt. Det är så jävla NT :mrgreen:

Så om nu (mot förmodan) diskussionen skulle uppkommit, så skulle rdos grillat exec tills han berättat precis allt. :twisted:

16 maj 2010, 21:41
Medlem
Har du så dålig självbild att du ständigt måste antagonisera "NT"? Eller ger det dig någon form av identitet som du annars saknar?

17 maj 2010, 14:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Som gäst saknar du privilegier.