Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Yetin
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Nä, du har nog gjort tillräckligt med det. Jag uppsökte ingen hjälp under många år av olika skäl, bland annat att jag inte vill be om hjälp. Det vill jag fortfarande inte men det kan gå till överdrift.
|
13 november 2013, 21:54 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Om du är som jag kan du nog inte beskriva ditt hjälpbehov på nåt rimligt sätt heller utan borde låta nån kravmaskin göra det åt dig...
|
13 november 2013, 21:56 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Nä alltså jag vet inte vad jag ska säga, rent konkret.
|
13 november 2013, 21:58 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Håller med de andra. Och börja med att byta läkare! Det är ju uppenbart att din nuvarande kan driva dig (och kanske andra åtminstone NPF:are) i döden eller något likvärdigt om han får hållas. Och där är vi många som inte vill ha dig! De frågade inte mig något när jag bytte vårdcentral. De frågade mig ingenting när jag bad om att där få en viss bestämd läkare som min dåvarande psykiatrisköterska hade talat väl om. Det gick hur bra som helst.
|
14 november 2013, 05:27 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Jag håller med de övriga. Usch, så här får det inte gå till!
|
14 november 2013, 13:42 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Varit ute och sprungit. Åter hittat det medlemskort i handelshögskolans i Stockholm studentkår som mystiskt skickades till mig i början på terminen... Med mitt namn och personnummer.
|
17 november 2013, 14:35 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
En människa mindre som kan säga
|
18 november 2013, 17:59 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Hämtat ut ett 100-pack ekrar till cykeln och bytt allihop på bakhjulet. Det tog en liten stund. Lite justeringar av broms och växlar kvar sen är den som ny igen.
|
19 november 2013, 00:23 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Jag har just hållit i tidernas mest ostrukturerade seminarium, men av någon underlig anledning tycks det som att det ändå uppskattades. Jag åskådliggjorde med en massa begrepp som jag klistrade upp med tejp hur det jag intresserar mig för i mitt material och närliggande forskning drar iväg åt olika håll på ett förfärligt invecklat sätt. Folk såg många olika möjliga artiklar i det där, på gott och ont, men jag fick tips på ingångar som jag tror skulle kunna lösa en del problem.
|
19 november 2013, 16:39 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Kaos är ordningens moder, ordning är moder till kaos.
Vart till och med hexameter. Undrar om det är ett kryptominne av något någon redan har skrivit.
|
19 november 2013, 17:37 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|