Ny tråd Svara på tråd  [ 1197 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 120  Nästa
Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Nu är det mest blått och bara lite rött:
Bild

Förra gången jag prövade blått hade jag en renare blå och då blev det alldeles för blått, men nu tror jag att jag fått till det med lite, lite rött i.

Fängelseatmosfären får tills vidare behålla sin rödbruna ton:
Bild


13 november 2013, 02:51
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Idag har jag fixat några detaljer i hamnen (höjt en plattform, möjliggjort för spelaren att klättra lite och skippat en direktpassage till kloakerna) och byggt om och förbättrat en del i kloakerna (snyggat till en av tunnlarna och lagt in en extra passage; lagt till en extra ingång till kloakerna från de övre källarregionerna; lagt till saknad belysning och justerat/slutfört ljudläggningen i kloaken under fyrtornet).


14 november 2013, 05:01
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Hälsan tiger still, så jag antar att de som invände tidigare godkänner resultatet!?


15 november 2013, 19:44
Moderator
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
På min skärm är bilderna väldigt mörka, så det är inte så lätt att se. Men jag antar att det blir annorlunda när det inte är kritvita ramar runt.


15 november 2013, 20:18
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Mörkt!
Speciellt understa.


15 november 2013, 20:46
Moderator
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
För mörkt här också. Fast möjligt att jag inte skulle kunna vara behjälplig ändå. (Känner mig slö i uppfattningen.)


15 november 2013, 21:04
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Okej, glöm det.


15 november 2013, 21:05
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
:09:
Vi älskar dig, mycket och platoniskt (jag pratar för mig och Zombie nu) och en del köttsligt. :04:

Okej hej.


15 november 2013, 23:33
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Spoiler! :
Bild


Idag har jag snyggat till en passage plus återinfört och flyttat en annan, löst ett problem med en osynlig byggkloss (en kvarleva från innan jag byggde om), som, om den togs bort, orsakade ett ofantligt festfisande fel, lagt till en extra våning (typ en enkel representationsvåning för direktören att ta emot prominenta gäster i) på ett ställe och kopplat ihop den, på ett snyggt sätt, med en annan, redan existerande, del på samma nivå samt klämt in en trappa (för "serveringspersonalen" att smyga upp för) från våningen under och lagt till en del byggnadstekniska detaljer här och var.


16 november 2013, 06:41
Moderator
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
*försöker nyfiket föreställa mig ett ofantligt festfisande fel*


16 november 2013, 13:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 1197 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 120  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron