Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Ensamhet 
Författare Meddelande
F.d. exec
Inlägg Re: Ensamhet
Schueberird skrev:
Du och din "sambo" verkar ha en ganska speciell relation!?

Jag var nästan helt däckad. Hon ringde på, kom in och **** Moderator: censurerade bort intima detaljer på execs egen begäran // Moderator sugmundfreud

13 maj 2010, 23:43
Medlem
Är hon ens din sambo? Hon börjar mer och mer låta som en fantasifigur.

13 maj 2010, 23:46
F.d. exec
Schueberird skrev:
Är hon ens din sambo? Hon börjar mer och mer låta som en fantasifigur.

Vi är gifta sedan 5-6 år tillbaka. Självklart har hon vissa positiva sidor, men tro mig -- de är ingenting mot de negativa sidorna. Om hon var en fantasifigur så skulle hon höra hemma i en mardröm.

Vad är det man säger? "Lika barn leka bäst".

Sov gott nu (på riktigt).

13 maj 2010, 23:51
Medlem
Ni är alltså gifta och du kallar henne din sambo, men ändå ringer hon på hos dig. Har hon ingen egen nyckel? Vägrar hon inse att ni egentligen är skilda? Eller att hon inte finns?

14 maj 2010, 00:08
Medlem
exec är påverkad, dvs han kan mycket väl drömma.

14 maj 2010, 00:51
Medlem
Ja, jag börjar tro det. För mycket zopiklon?

14 maj 2010, 00:55
F.d. exec
Jag tycker att vi begraver den här tråden. Jag känner att jag gått över gränsen för hälsosam öppenhjärtlighet och explicitet. Ingen behöver veta hur jag har sex med min fru, exempelvis (förutom möjligtvis en parterapeut).

Det är känns uttjatat att tala om alkolås så jag ursäktar mig med ett Morrissey-citat istället; "see the luck I've had can make a good man turn bad".

14 maj 2010, 07:11
F.d. exec
Tryck på play.

Och på play igen.

Nu mjuknade ni nog till, så att ni inte göra annat än att förlåta mig mina tillkortakommanden.

Back to work!

14 maj 2010, 08:20
Medlem
Jag blir paranoid när jag uppfattar att folk säger emot sig själva. Alltför ofta framstår personer på internet som flera personer i en.

15 maj 2010, 14:53
F.d. exec
Schueberird skrev:
Jag blir paranoid när jag uppfattar att folk säger emot sig själva. Alltför ofta framstår personer på internet som flera personer i en.

Är det mig du tänker på? Jag brukar smickra mig själv med att vara en väl sammanhållen person. Utveckla gärna.

15 maj 2010, 15:34
Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.