Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Mitt genomsnittliga humör idag är på ett vis lagom.


6 november 2013, 22:54
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Borjar marka mitt vanliga daliga humor fore den 7e. Vill inte veta av imorgon. Vill inte veta av den 15 november. Vill definitivt inte ha nagot med den 7-15 december att gora. Men kalendern har en otrevlig vana att inte lyssna pa vad jag vill.


6 november 2013, 22:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag vill ha en snabbspolningsknapp for den har dagen...


7 november 2013, 14:39
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Och jag vill ha en snabb immunförsvarsboost. Jag har helgen inbokad med grejer jag har sett fram emot i ett par månader och världens dundersnuva - ingen vidare kombination. Men jag vilar rejält idag och hoppas på det bästa. Halsen är faktiskt mycket bättre redan, och yrseln har givit med sig. Jag har faktiskt även blivit av med den stressrelaterade hjärtklappningen. Eftersom jag ändå mest ligger ner har jag passat på att behandla en del blessyrer med rå honung. Klibbigt som fasen, men jag har då aldrig så snabbt blivit av med en besvärlig infekterad nagelbandsinflammation. Nu provar jag det mot rosacean, och det lindrar faktiskt.


7 november 2013, 17:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Fruktansvärt tramsig. Men det var ju sova jag skulle.


10 november 2013, 04:17
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Landad. Efter en mycket omtumlande helg. Idag var mina sinnen så felkopplade att salta kex plötsligt smakade jordgubbsoblat. Mycket skum känsla. Och då hade jag ändå åtminstone lyckats synkronisera mina sinnesintryck någorlunda genom att länge se mig i spegeln medan jag knackade på olika punkter i ansiktet och på andra delar av kroppen tills jag upplevde synintrycket och känselintrycket synkront och återfick känslan av att vara i min kropp.

Och då var det en bra helg. Riktigt jädra superbra.

Social och sensorisk baksmälla in absurdum.


11 november 2013, 01:47
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Tillvaron tycks plötsligt ha bestämt sig för att vara väldigt unnsam mot mig på flera sätt. Kan det verkligen vara möjligt eller är alltsammans ett stort och grymt practical joke? Hur som helst vägrar jag att slösa bort alltsammans genom att oroa mig. Om det så bara är en tillfällig nyck från ödet så tänker jag då inte vara den som avstår bara för att det verkar för bra för att vara sant. Åh nä. När det regnar manna från himlen och jag redan har ätit, har jag utrymme för en dessert.


11 november 2013, 13:13
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Mja, mindre gynnsam tillvaro idag. Det mesta har gått på tok. Usch. Det är en så'n där dag då jag borde ha dragit täcket över huvudet och sovit vidare. Men jag har i alla fall bokat in en dejt med en hunk. Det är ganska strongt en så'n här dag om jag får säga det själv.


12 november 2013, 23:49
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kvalificerad jävla skitdag!!! :05: Har lyckats med "bedriften" att djupt såra någon jag står väldigt nära och älskar. Känner hur min mödosamt ihopsamlade självkänsla och självförtroende har rasat ihop och jag ännu mödosammare får plocka ihop spillrorna av de framsteg jag trots allt gjort på den aspiga personlighetsutvecklingens törnebeströdda stig. Just nu orkar jag fan inte med mig själv och vill helst dra täcket över huvudet, gå i ide och stanna där till våren/sommaren någon gång. I bästa fall. :03:


13 november 2013, 00:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Star Rover skrev:
Kvalificerad jävla skitdag!!! :05: Har lyckats med "bedriften" att djupt såra någon jag står väldigt nära och älskar. Känner hur min mödosamt ihopsamlade självkänsla och självförtroende har rasat ihop och jag ännu mödosammare får plocka ihop spillrorna av de framsteg jag trots allt gjort på den aspiga personlighetsutvecklingens törnebeströdda stig. Just nu orkar jag fan inte med mig själv och vill helst dra täcket över huvudet, gå i ide och stanna där till våren/sommaren någon gång. I bästa fall. :03:


Efter ett två timmar långt nattligt samtal med en vän så mår jag bättre, har sansat mig och fått lite mer perspektiv och distans till hela den hopplösa skitgårdagen.

Nu ska jag försöka sova och se vad morgondagen kan tänkas bjuda på.


13 november 2013, 03:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.