Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
...och jag tänker fortsätta tycka vad jag tycker.


30 oktober 2013, 20:26
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Meppe skrev:
Jag ar bland de mindre seriosa tradarna och jag har startat en specifik trad (inspirerad av ravtraden) sa att dom som inte ar intresserade ska slippa fa nonsenstraden spammad. Mera anser jag inte att man kan begara.


Jag förstår fortfarande inte varför du måste skriva dina privata anteckningar, som du dessutom vet att ingen annan än du själv förstår, på ett allmänt forum? Det tycks mig meningslöst, men om du förklarar, så kanske jag ändrar uppfattning.


30 oktober 2013, 20:35
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Incognita skrev:
Det är helt lugnt för mig i alla fall. Och jag tycker att de kryptiska inläggen har en speciell charm.

Håller med. Och även om jag personligen kände annorlunda skulle jag som moderator fortfarande tycka det var helt lugnt.


30 oktober 2013, 20:40
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Meppe skrev:
Jag ar bland de mindre seriosa tradarna och jag har startat en specifik trad (inspirerad av ravtraden) sa att dom som inte ar intresserade ska slippa fa nonsenstraden spammad. Mera anser jag inte att man kan begara.


Jag förstår fortfarande inte varför du måste skriva dina privata anteckningar, som du dessutom vet att ingen annan än du själv förstår, på ett allmänt forum? Det tycks mig meningslöst, men om du förklarar, så kanske jag ändrar uppfattning.


Har mycket erfarenhet av trams som kan bli underhallande aven om jag inte skriver exakt vad det handlar om. Och jag antar att andra som tramsar om det med mig ocksa far ut nagot av det eftersom det ar helt frivilligt att svara.


30 oktober 2013, 21:03
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Detr är alltså både trams och inte trams, eftersom du, enligt egen utsago kopplat ihop vissa tal med vissa viktiga händelser i ditt liv, men också bjuder in folk att tramsa om det. Är du okej med att andra reducerar för dig avgörande händelser till nonsens?


30 oktober 2013, 22:29
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Detr är alltså både trams och inte trams, eftersom du, enligt egen utsago kopplat ihop vissa tal med vissa viktiga händelser i ditt liv, men också bjuder in folk att tramsa om det. Är du okej med att andra reducerar för dig avgörande händelser till nonsens?


Skulle jag inte vara okej med det skulle jag sjalvklart inte bjuda in till trams.


30 oktober 2013, 22:58
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Okej.


30 oktober 2013, 23:05
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Inte vacka grannarna. Allvarligt, jag maste sluta klicka pa lankar fran TV tropes den har tiden p dygnet.


2 november 2013, 01:19
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Mannens börda är minsann inget påhitt. Redan den gamle Sergel

Bild


2 november 2013, 03:13
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Musiken sluta... Och jag ar utloggad pa youtube. Har inte varit det med den har avsikten sedan juli (okej, jag leta bok, film och dokumentar; dessutom skallde dom ut en politiker pa IMDb). Men tillrackligt mycket idioti pa ett visst annat forum (det har INGET med avreageringstraden till gora) och jag emigrerar. Forovrigt vet jag inte vad jag gjorde den 4.9.2013.


2 november 2013, 22:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.