Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Icke-nonsens pa kommande.

Angaende kombinationen Meppe+tal+datum... Borjade obsessa angaende fullmanar eftersom jag hittade pa en kod som dolde mitt icke accepterade specialintresse under tidiga tonaren. Fullmanarna hade helt enkelt olika betydelser som ingen annan kande till. Sedan dess har specialintresset andrats, och nu anvander jag tal som koder. Kan genom att se vad jag skrev och nar jag skrev det avgora vad det ar som star mellan raderna fast det i manga fall ser ut som obegripligt nonsens for andra. T.ex. formuleringen "8 ar ett magiskt tal 5 ar efter att det blev ett magiskt tal och jag ar inte fargblind" ar en arkivering om att jag av nagon anledning (som jag tenderar avlasa fran datumstampeln) tankte pa en utflykt jag gjort fran Krakow under min tid har. Anvander med andra ord nonsenstraden och magiska tal traden som privata anteckningsblock.

Spamma ner andra tradar har jag inga planer pa att gora.


29 oktober 2013, 16:24
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
:01:


29 oktober 2013, 16:42
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det vill säga att forumet används som en privat anteckningsbok där det som antecknas är helt oanvändbart för forumets övriga medlemmar, vilket ju motverkar allt vad ett forum står för - ditt sätt att associera anmärker jag däremot inte på.


29 oktober 2013, 16:47
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ja, for alla andra inlagg i nonsenstraden ar ju diskussionsinlagg.


29 oktober 2013, 17:19
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Varför inte använda en privat anteckningsbok för dina privata anteckningar istället för ett allmänt forum?


29 oktober 2013, 17:23
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det man postar måste kanske inte nödvändigtvis alltid vara ämne till diskussion, men det är ju bra om man åtminstone själv tror att det man skriver kan vara andra till nytta eller nöje!?


29 oktober 2013, 17:44
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Hnn? Jag är här i första hand för min egen skull, och jag hoppas att detsamma gäller för övriga. Jag har svårt att se vitsen med ett helt forum av självuppoffrande martyrer. Någonstans måste man väl ändå få slippa prestationshetsen?! För mig är det här ett andrum där jag slipper vara välanpassad.


30 oktober 2013, 14:56
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Gillar man inte mina talkommentarer ar det fritt fram att skippa dom. Men av antalet visningar for tal-traden att domma finns det uppenbarligen dom som gillar kryptiska kommentarer, och jag kommer att fortsatta anvanda forumet som jag har lust. Det har ar enda forumet jag ar pa for min skull, och det taner jag inte ge upp.


30 oktober 2013, 19:55
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag ar bland de mindre seriosa tradarna och jag har startat en specifik trad (inspirerad av ravtraden) sa att dom som inte ar intresserade ska slippa fa nonsenstraden spammad. Mera anser jag inte att man kan begara.


30 oktober 2013, 20:09
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det är helt lugnt för mig i alla fall. Och jag tycker att de kryptiska inläggen har en speciell charm.


30 oktober 2013, 20:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron