Ny tråd Svara på tråd  [ 95 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
På söndag ställer vi om till vintertid! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
Jag har en GAMMAL dator i garderoben som ställer om för sommar/vintertid automatiskt, men fel, för systemet tillverkades INNAN vi gick med i eu.


24 oktober 2013, 18:34
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
Vilket håll ska man ställa skiten åt? Är det natten till söndag eller natten till måndag? Stor förvirring råder.


26 oktober 2013, 22:54
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
AHA en pedagogisk bild!

Bild


26 oktober 2013, 22:56
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
Nu höll jag nästan på att gå i en fälla, alla tidmätande prylar jag har numera gör ju det där av sig själva! Jag har bara datorn och mobilen, en av varje.


26 oktober 2013, 22:58
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
Incognita skrev:
Ah.

Och min poäng är: Varför göra det alls? Ordinarie tid är ju alldeles ypperlig. Sommartid är helt onödig.
Ja den poängen är bra, men det skulle vara synd på alla trafikolycksoffer och de som vill begå självmord vid tidskiftena. :04:


26 oktober 2013, 23:10
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
Bild


27 oktober 2013, 02:04
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
Bild


27 oktober 2013, 02:24
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
Savanten Svante skrev:
Bild

En timme tillbaka ska klockan!


NU IGEN!

Bild


23 oktober 2014, 03:59
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
NU? Är det inte nästa veckoslut? Och hur ska jag veta vad som ställer om sig själv och vad jag ska ställa om? Vad är klockan? Alltså, jag kan begripa att det är lördag-söndag natten så att folk ska kunna vara förvirrade en dag som dom inte har tider att passa. Men jag HAR ju tider att passa denna söndag.


23 oktober 2014, 10:19
Medlem
Inlägg Re: På söndag ställer vi om till vintertid!
Ja, alltså ganska nu..

26 oktober 2014. Söndag.


23 oktober 2014, 11:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 95 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron