Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Nu måste jag väl ändå vara utvilad... Jag somnade vid 16-tiden igår och sov till tvåtiden på natten, tittade på Fringe, House och Supernatural och somnade sedan vid femtiden för att sova till en bra bit efter nio på morgonen. Ändå sitter jag här och gäspar. Det måste vara för att jag har så mycket att göra. Och pms.


Ibland undrar jag om man inte får sova ut först i graven.... Och då dras jag ändå inte med PMS. Förstår hur tungrodd vardagen lär kännas för dig, Inco.


24 oktober 2013, 11:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Det blir en tribal i svanken. Eller ett hakkors i pannan; har inte riktigt bestämt mig ännu! :24:

Jag föreslår ett kinesiskt tecken som du tror betyder "modig", men som egentligen betyder "ankfarm".


24 oktober 2013, 12:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är en massa föräldrapatrask på AAFs facebooksida som skriver nonsens om vaccinationer. Jag hatar dem. Och det vet de! :lol:


24 oktober 2013, 13:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Känner mig lite som när jag glömt mina antidepp, hatisk mot mina vanliga hatobjekt. Men jag har inte glömt pillren. Så går det när folk skriver woo och bullshit i mina grupper på facebook. :05:


24 oktober 2013, 14:11
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Vänta lite nu... Det var väl ingen som faktiskt trodde jag övervägde att tatuera ett hakkors?

Har en fin robot på armen nu.

Edit: Eller för den delen en tribal i svanken!? Men ja, jo, detta är ju ett aspergerforum och fan vet vad jag är kapabel till. :mrgreen:


24 oktober 2013, 16:42
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Orange skrev:
Det blir en tribal i svanken. Eller ett hakkors i pannan; har inte riktigt bestämt mig ännu! :24:

Jag föreslår ett kinesiskt tecken som du tror betyder "modig", men som egentligen betyder "ankfarm".

Jamen, det borde jag ju gjort! :D


24 oktober 2013, 17:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Huga (själv är jag rädd nog för blodprov). Hoppas roboten kan uträtta något åt dig nu.

Sedan förstår jag inte vad det är som är så laddat med fyra korslagda hakor. Tycker gott man kan rätta de tafatta försök man hittar så att man ser vad det föreställer. :02:


24 oktober 2013, 17:08
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Ja, jag förväntar mig att den åtminstone diskar och tvättar åt mig. :)

Haha, eller hur.


24 oktober 2013, 17:31
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Dagsform: Jag märker hur saker går framåt. Sedan jag började med hypnos-CD:n har jag inte tänkt mycket alls på grundskolan. Jag har till och med tänkt, helt sakligt, att de jag gick i skolan med förmodligen inte ödslar tid på att tänka på mig, så varför ska jag ödsla tid på att tänka på dem?

Börjar även utveckla ett mer välgött ego. Ska se till att jag inte blir för full of myself; det kommer ju inte framstå som så sympatiskt... Jag antar att jag överkompenserar lite så här i början. Är liksom inte van vid att tycka jag är lika mycket värd som andra.


26 oktober 2013, 13:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Dagsform: Jag märker hur saker går framåt. Sedan jag började med hypnos-CD:n har jag inte tänkt mycket alls på grundskolan. Jag har till och med tänkt, helt sakligt, att de jag gick i skolan med förmodligen inte ödslar tid på att tänka på mig, så varför ska jag ödsla tid på att tänka på dem?

Börjar även utveckla ett mer välgött ego. Ska se till att jag inte blir för full of myself; det kommer ju inte framstå som så sympatiskt... Jag antar att jag överkompenserar lite så här i början. Är liksom inte van vid att tycka jag är lika mycket värd som andra.


Hur gor du? Har ar dagsformen lika dalig som under resten av manaden minus 3 dagar.


26 oktober 2013, 15:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.