Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nja, nu vet jag ju inte om det var en "sådan" skrivelse, men jag kände hursomhelst att det fick räcka med en paragraf av den typ som jag skrev idag.


9 oktober 2013, 01:15
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag verkar hålla på och utveckla panikångestsyndrom igen, men jag TÄNKER inte göra det! Att få panik för att man oroar sig för själva paniken är OLOGISKT. Och inte har jag tid med det heller.

Så. Då släppte den hjärtklappningen och känslan av att vara på väg att sprängas. Bort med skiten bara!

Hjärnan är plastisk. Jag skall bygga avfarter från panikhuvudleden och täppa till påfarterna till den. Jag kan göra det, har gjort det förr. Så det så.

Tid som jag inte kan använda till något som leder någonvart skall jag ägna åt trevliga tankar och avkoppling, inte åt att oroa mig över allt jag behöver göra och inte kan göra för att jag sitter på den där fördömda bussen eller vad det nu är fråga om.


17 oktober 2013, 13:20
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Alldeles övermåttan seg och pms-ig och oduschad och jävlig i en överjävligt ostädad lägenhet. Men jag har inte haft någon fler panikattack. Inte för att det kändes som panik just, utan väldigt fysiskt, men jag vet minsann vad det är och låter mig inte luras. Och pms:en följer sin förutsägbara bana, så det är inte ett dugg anmärkningsvärt att jag sovit bort stora delar av den här dagen. Synd bara att det skall behöva sammanfalla med en deadline. Hoppas att jag klarnar till i skallen efter yogan så att jag slipper överlämna en så här bedrövlig och ogenomarbetad idéskiss till min kollega. Blir så vansinnigt trött på mig själv ibland.


21 oktober 2013, 15:38
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hang in there, Inco. Nya tag när det släpper.

Lättad:
Vår katt kom tillbaka idag, hon rymde igår kväll och var utomhus i natt. Men nu är hon infångad, mätt, varm, trygg och belåten.

Fast hon verkade inte så överjävligt ledsen över att vara utomhus så länge. Jäkla katt. ;)


21 oktober 2013, 19:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Tack för pepp, CRA! Och skönt att katten kom tillbaka!

Jag däckade fullständigt igår, men nu kan jag tänkas ha sovit ikapp lite. Skall försöka samla ihop min skiss litegrann innan mötet. Synd att så mycket tid går bort på att resa till jobbet. Det går inget vidare att skriva på bussen.


22 oktober 2013, 07:53
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Lite nervös. Ska tatuera mig imorgon.


23 oktober 2013, 22:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
-NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

What? :01:


23 oktober 2013, 23:47
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Det blir en tribal i svanken. Eller ett hakkors i pannan; har inte riktigt bestämt mig ännu! :24:


24 oktober 2013, 09:25
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Nu måste jag väl ändå vara utvilad... Jag somnade vid 16-tiden igår och sov till tvåtiden på natten, tittade på Fringe, House och Supernatural och somnade sedan vid femtiden för att sova till en bra bit efter nio på morgonen. Ändå sitter jag här och gäspar. Det måste vara för att jag har så mycket att göra. Och pms.


24 oktober 2013, 09:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Det blir en tribal i svanken. Eller ett hakkors i pannan; har inte riktigt bestämt mig ännu! :24:


Jag rekommenderar stark att du skippar det där med hakkorstatuering i pannan. Det lär bli fett med missförstånd...


24 oktober 2013, 11:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron