Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Öronproppar i alltså?
Ja men det måste jag testa.

1 oktober 2013, 21:54
Medlem
Savanten Svante skrev:
Du hör inte magens protester!

Min mage låter dock sällan när jag är hungrig.

Jag tror att det har att göra med att jag med öronproppar i inte usätts för det annars vanliga intrycksbombardemanget, vilket, när jag är hungrig och öronproppslös, gör mig trött och grinig och ännu hungrigare.

1 oktober 2013, 22:17
Medlem
Nej vänta, jag kan inte alls testa det - folk försöker redan få kontakt med mig här hemma i tid och otid (ibland utan framgång) och har jag då dessutom öronproppar i så går nog någon osynlig gräns för hur en mamma ska vara.

De kommer aldrig att förlåta mig. :geek:

1 oktober 2013, 22:25
Medlem
Gjort ren min cykel och monterat en ny sadel och två rejäla korgar på den rejäla pakethållaren. Dessvärre upptäckte jag en trasig eker på bakhjulet som jag inte orkar göra något åt. Jag har åkt nerför trottoarkanter pga ett byggarbete. I vanlig ordning är det bilmarodörerna, samhällets avskum, som prioriteras när det ska grävas upp hål i marken. Jag kan nu ha en massa last: två stora korgar, en stor bakpakethållare och en frampakethållare som klarar 20 kg. Monterade även dragkrok för cykelkärran. Cykeln ser nästan lika utrymmeskrävande ut som en motorcykel nu.

4 oktober 2013, 17:04
Medlem
Svurit som fan.

4 oktober 2013, 18:57
Medlem
Idag har jag ätit middag och snart ska jag ligga lite.

4 oktober 2013, 19:42
Medlem
Jag åt lite frukost till lunch imorse och sedan jobbade jag utan uppehåll till nu. Nu ska det bli gott med middag.

5 oktober 2013, 22:24
Medlem
Jag har varit i svampskogen med hela kånkarånkan (familjen) och faktiskt hittat massvis med svamp!

6 oktober 2013, 17:53
Medlem
Har den kommit nu? När jag var ute för cirkus en vecka sedan, så fanns det knappt något alls.

6 oktober 2013, 21:00
Medlem
Skrattat åt plakatpolitik:

Bild

Plakatpolitik var det väl annars vänstern som pysslade med. Både Werner och Schyman var plakat alltsomoftast.

6 oktober 2013, 21:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.