Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ja, sov då - svikare.

Det tänker jag förresten också göra. På ett öra. I en röra. Inget å göra. Bra för alla som är möra. Eller bara lite ...sköra?

Ah! Det är den tiden på natten då allt måste rimma, glimma och kanske igenimma.

Nä, vad faen, det där blev inge' bra.


5 september 2013, 02:58
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag har gett upp för den här gången. På måndag ringer jag min läkare och mjölkar ut sömnpiller. Dygnet har totalt havererat för mig. Eller rytmen. Något har havererat. Men jag har nog sällan varit så här ihållande kreativ, synd att börja sova om nätterna igen.

Alla mästerverk blir till nattetid - det är jag säker på.


6 september 2013, 19:52
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
Alla mästerverk blir till nattetid - det är jag säker på.


Det är nog ganska jättesant; det kan mycket väl vara en bidragande orsak till att jag inte kunnat skriva på sistone (det vill säga att min dygnsrytm varit väldigt i synk med resten av samhället). Jag skriver bäst på natten. På dagen är det ju ljust överallt - och människor...


7 september 2013, 05:46
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Bhö!


8 september 2013, 01:58
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
DUMDUMDUMDUMSDUM...det smyger sig på...











Aaaaaaaaand it's noct! Piff puff maskinkuf,ök var är f'et dör var den JU! Moidå.


13 september 2013, 22:53
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Och utan stilnoct blir det så här igen. :(

Varför ska det vara så omöjligt att somna? Hur var det nu - kunde man bli botad??? Well then do it!


18 september 2013, 02:11
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Mej vill oxå sova. Går inte. Men trött som fan, och inte lyckas vakna, det går bra va? *muttrar*

För en timme sen smällde det som fan i malmö, hittar inget om det. Vill veta.


Kanske var stilnocttomten?


18 september 2013, 02:18
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag ligger i sängen i alla fall, men känner mig dödspigg.


21 september 2013, 01:45
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu måste jag nog göra mig frångänglig för natten. Min spinnande hjärna börjar visst slira... Godnatt!


24 september 2013, 00:11
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu är det i och för sig redan imorgon och jag skulle alltså kunna sätta igång med kodoptimeringen, men man ska ju sluta när det går som bäst - vilket jag tycker, utifrån långvarig erfarenhet av att inte göra det (och på senare tid börja göra det mer och mer), faktiskt stämmer - så jag tänker också gå och suzzzzzzZZZ... Godnatt!


24 september 2013, 00:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron