Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag har somnat om. och somnat, och tagit en lunchlur, och sovit lite. När jag inte har tagit det lugnt, och somnat lite. Nu är det snart sovdags.

*energisk*

17 september 2013, 21:19
Medlem
Overlevde kvallen och betedde mig lite show-of aktigt med mina polskakunskaper under mina foraldrars forsta kvall har.

17 september 2013, 22:15
Medlem
Bszcz!

17 september 2013, 23:05
Medlem
Ja. Under franska revolutionen, då högg dom huv'et av varann' som limpskivor!

Senast redigerad av nallen 17 september 2013, 23:09, redigerad totalt 1 gång.

17 september 2013, 23:05
Medlem
Savanten Svante skrev:
Bszcz!

Jag larvade mig bara. Men google translate identifierade ordet som polska, och föreslog en förändring av stavningen.

Szcz betyder lycklig :)

17 september 2013, 23:07
Medlem
Idag har jag gripit tillfället i flykten, och promenerat, mer än en mil!

19 september 2013, 20:41
Medlem
Idag har jag tweakat datorn och installerat diverse program, bland annat programmeringsmiljön till Mindstorms, så att jag kan börja skriva styrprogrammet till min lilla stora bollmojäng ("a small great ball contraption"), och kommit på att jag kan förenkla det mekaniska en del och därmed förenkla styrningen av alltihop.

20 september 2013, 04:00
Moderator
Det lät kompetent (kan ju bero på att jag själv är okunnig på området iofs).

Idag har jag varit husmoderlig i så motto att jag är inne på min andra bakning för dagen (även om det bara handlar om frukostscones och nu smulpaj med blåbär), efter att ha utfodrat min son med tre portioner rustik hemlagad fiskgryta. Jag har röjt undan en del hemma och planerat för kommande veckor (förutom det som jag har planerat att jag skall planera imorgon då) och inhandlat livsmedel. Jag har även påbörjat ett parti monopol med min son. Det blev väldigt smärtfritt eftersom han själv kom på att han hellre ville fortsätta spela någon annan dag. Puh!

Inte så illa pinkat för en pms-kärring. :)

21 september 2013, 18:43
Medlem
Det låter... husmoderligt kompetent. :04:

21 september 2013, 19:25
Medlem
Latsats som ingenting medan jag haft en mental blaskarm over vad jag i nonsenstraden skulle kalla att 7 ar ett magiskt tal.

21 september 2013, 21:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.