Ny tråd Svara på tråd  [ 24 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Våra förfäder hade sex med Neandertalare 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Våra förfäder hade sex med Neandertalare
Hittade förresten via John Hawks blog även den publicerade forskning som man pratar om:

http://www.sciencemag.org/cgi/content/full/328/5979/710
http://www.sciencemag.org/cgi/content/full/328/5979/723

9 maj 2010, 12:08
Moderator
rdos skrev:
Forskning som du vägrar acceptera (och ens sätta dig in i) eftersom den inte stämmer med din bild av verkligheten.

Slagen under bältet fortsätter.

Bara en aspekt av saken - och jag tar en personlig sådan eftersom det är där du angriper mig, trots att du borde veta mycket väl hur man kan bilda fullt seriösa uppfattningar via olika informerade genvägar: Du har familj, avancerat heltidsjobb och fortfarande all tid och energi i världen till både intensivt amatörforskande och att tjafsa på nätet dagarna i ända. Du skryter med att du är en riktig "aspie" som är så bra att du inte behöver diagnos. Och du kan inte acceptera att andra aspergare - eller, faktiskt, folk som har belägg för att de är det - kan ha kanske någon tusendel av dina energimängder att tvingas hushålla med. (För min del har jag antytt det hur många gånger som helst.)

9 maj 2010, 12:20
Medlem
Ahh vad skönt.
Då behöver man inte komma med bortförklaringar varför man säger sig tillhöra en annan art.
Det är bevisat.
Undrar om det går att koppla till npf? <= Fråga till dig rdos.

10 maj 2010, 01:52
Medlem
Jag har scenariot klart för hur man kopplar till npf, men tyvärr så saknar jag 480.000 dollar för att kunna genomföra det. Så mycket kostar det att få 5 Aspie + 5 NT genom med rätt sorts upplösning. Iofs räcker 48.000 dollar för att kunna motbevisa teorin, för den som är intresserad. Ska gå ut med detta till några av mina professionella kontakter för att se om det skulle vara genomförbart.

10 maj 2010, 06:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 24 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3

Som gäst saknar du privilegier.