Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
...och vänta...

Du får la försöka att inte skriva på din roman så länge? :04:


16 september 2013, 14:11
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jorå, jag försöker väldigt mycket att inte skriva på min roman så länge. :04: Jag har skrivit en hel paragraf idag.


16 september 2013, 14:14
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Åh fan! Kanske dags att drömma fram en lämplig förläggare? :04:


16 september 2013, 14:18
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
...eventuellt svassa på korson med mina halvfinska vador.

Se fram emot att korson döps om till Corso Agius. Ska det vara stadsmässigt så räcker det inte med glas- och betongskyskrapor runt slottet.


16 september 2013, 14:21
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Åh fan! Kanske dags att drömma fram en lämplig förläggare? :04:


...eller en funktionär från Guiness rekordbok så att jag kan få världens kortaste roman registrerad - eller det kanske kan bli en ny nisch för stressade stadsbor...


16 september 2013, 14:24
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
:lol: Passar säkert Wille och frugan. Latteromanen!


16 september 2013, 14:27
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zombie skrev:
Schueberird skrev:
...eventuellt svassa på korson med mina halvfinska vador.

Se fram emot att korson döps om till Corso Agius. Ska det vara stadsmässigt så räcker det inte med glas- och betongskyskrapor runt slottet.


Agius?


16 september 2013, 14:31
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Förnamn Roland: centerpolitiker som var ortens Kommunalpamp under sådär 70-talet.


16 september 2013, 15:27
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Aha, tack!

Wikipedia skrev:
N-Liners i sin ursprungliga form, ett progg-punkband, var inte framgångsrika. Vid sin första spelning vid Bälinge ungdomsgård visade den unga publiken sin stora avsky för bandet, bandet fortsatte dock att spela tappert fram till att spelningen blev avbruten av ett besök av raggare. En senare spelning i Uppsala är mest hågkommen av att bandet hade kommunpolitikern Roland Agius som förband. Vändningen kom vid en musikfestival på Uppsala Musikforum. Bandet hade då organiserats om, Petter Eklund började sjunga, David Nordfors började spela keyboards istället för sång. Musiken gick över från punk till postpunk/new wave. Succén var omedelbar och N-liners hade därefter ett par hundra trogna följare som dök upp mer eller mindre oavsett var spelningarna ägde rum.


16 september 2013, 15:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
:lol: Passar säkert Wille och frugan. Latteromanen!


Haha, "latteromanen"; den handlar om ingenting och alla ääälskar den: "Den säger ju så mycket om liiivet.".


16 september 2013, 21:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron