Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Det låter riktigt skönt det där med renbäddad säng och så vidare.

Det visade sig vara så fullbokat på den där kursgården att vi fick dela rum två och två. Jag hade turen att hamna med en mycket godhjärtad avväpnande vimsig kollega som sov som en stock, så det blev inte jobbigt. Däremot kacklade "ledningsstaben" från landstinget, som också var där, något alldeles fruktansvärt i de allmänna utrymmena, vilket i samverkan med akustiken blev desto mer påfrestande. Lugnt och skönt, my ass! Men jag fick i alla fall gå undan en stund och bada i sjön båda dagarna, och maten var helt okej (om än lite mer allergen/irritantbemängd än vad som vore optimalt för mig).


14 september 2013, 14:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ja men det var ju då typiskt!
Dopp i sjön lät dock bra.

Jag har gett upp det där med utebad redan - eller hur är temperaturen i vattnet så här i september? Jag menar mer i termer av behagligt eller skitkallt. Ren temp. säger mig antagligen inget...

Idag ska jag fundera på att remixa en tävlingslåt och sedan förkasta idén. Eller? Förkasta - really?!

Kanske.


14 september 2013, 23:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...eventuellt svassa på korson med mina halvfinska vador.


15 september 2013, 11:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
...eventuellt svassa på korson med mina halvfinska vador.


Jag ska fundera på vad den där meningen EGENTLIGEN betyder, medan jag dricker kaffe och försöker vakna :)


15 september 2013, 13:07
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Har du kommit fram till något?


15 september 2013, 21:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nix. Inget alls! :)


15 september 2013, 22:00
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag skulle visa upp mina välsvarvade vader på gågatan. Jag skulle alltså ha gjort det om jag gjort det, men eftersom jag inte gjorde det, så gjorde jag det inte.


15 september 2013, 22:02
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Jag har gett upp det där med utebad redan - eller hur är temperaturen i vattnet så här i september? Jag menar mer i termer av behagligt eller skitkallt. Ren temp. säger mig antagligen inget...

Jovars, det är fortfarande behagligt, men musklerna blir ganska nerkylda om man får för sig att ligga stilla länge och flyta. Och motivationen att ta sig ner i plurret har sjunkit avsevärt; i helgen avstod jag från att bada. Jag misstänker att det nya muskelontet har att göra med att jag blev nerkyld. Min kropp kan vara lite pipplig med sådant. Vilket påminner mig om att jag skall se till att stoppa i mig en ibumetin.

Idag skall jag
- gå igenom forskningsmaterial
- maila SIUS-handläggaren
- handla livsmedel
- handla kattsand och mjällschampo till valkyrian
- eventuellt schamponera valkyrian grundligt, om det blir av idag
- tydligen inte hämta sonen :( eftersom hans pappa ändå skall vara med honom i skolan imorgon och det är smidigast om de då går dit tillsammans


16 september 2013, 12:44
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...fortsätta vänta...


16 september 2013, 13:47
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...och vänta...


16 september 2013, 14:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron