Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag har testat Stillnoct en gång och det fungerade inte.


12 september 2013, 11:27
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Nog 17 känns den som förgiftning i alla fall - eller det är vad jag alltid har inbillat mig.

Mm.
Nu kommer jag inte helt ihåg hur jag tänkte igår kväll ( :P ) men att kortisolet (kortisonet? kommer aldrig ihåg vilket är stresshormonet...orkar inte kolla efter heller men ni fattar) liksom förgiftar kroppen.
Ja så var det ju.

Får se vad för roligheter jag skriver ikväll då. Och om det blir lika oläsligt.

I alla fall mår jag prima! Fast lite i kåtaste laget. Får INTE somna i förtid ikväll utan måste hålla ut tills det är dags att sova på riktigt. Tänker få ordning på dygnet nu.


12 september 2013, 17:35
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Asdeppig


12 september 2013, 18:03
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Usch, jobbigt tahlia.
Kram på dig...en tvångskram. ;)

Har du tagit dina D-vitaminer och allt annat sådant som kanske påverkar? Jag brukar bli deppig till hösten men oftast lite längre fram när mörkret kommer på allvar.
Fast jag har ifs. läst om dina bekymmer här så det behöver ju inte vara något kroppsligt bakom deppigheten som jag förstod det.

Det där med att oroa sig för barnen är det värsta nästan, det går ju inte att skydda dem från allt. :(


12 september 2013, 18:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sovpiller trött. Varför kan inte substansen gå ur kroppen under natten som den ska? Alltid så seg långt in på dagen efter. Att man ska vara så medicinskt känslig...fast det har sina fördelar när det gäller annat.


13 september 2013, 07:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Gårdagens dagsform var präglad av ett nytt hopp. Jag vet inte varför, men så var det. Jag rakade mig och ansade terminalhåret och var en ny människa. Det kände som att alternativen till rännstenen inte var så avlägsna, trots allt.

Senare på dagen var jag nöjd och stinn.


13 september 2013, 08:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Helt NORMAL. Yuuup. Alldeles riktigt.


13 september 2013, 23:02
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Nu har nog min sociala baksmälla givit med sig ganska bra efter internatet och gårdagens överfulla tunnelbana. :) Tänk så mycket bättre det går när jag är mer tillåtande mot mig själv!


14 september 2013, 15:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Nu har nog min sociala baksmälla givit med sig ganska bra efter internatet och gårdagens överfulla tunnelbana. :) Tänk så mycket bättre det går när jag är mer tillåtande mot mig själv!


Hade en jättebra dag igår, så bra att jag utpumpad idag. Men jag är nöjd :)


14 september 2013, 16:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Låter fint. :)


14 september 2013, 16:12
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.