Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Lämnar Aspie Forum 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Lämnar Aspie Forum
CodeRedAlert skrev:
Outa mig?
Ska jag alltså skriva på ex. Aspergerforum och i nästa sekund här? Vad skulle det bevisa?

för mig att du skrev till Josef att du skulle outa dig när "tiden var mogen", eller något annat bullshit.

Citera:
För Josef3 skulle det vara ett till bevis på att hans trollförföljare finns på två forum bara.
Nu antar du bara saker.. Betyder inte ett jota.

Citera:
Och vadå LEKA MED bla bla...? Hur gör jag det?
Jag har fått uppfattningen att du gillar lekar, men det är väl bara fördomar från min sida då.

7 maj 2010, 23:29
Medlem
AAAAAAAAAAAAAAAh men gud!!!!!!!!

Varför varför varför får man inte skriva på ett forum och bara vara? Tror du också fortfarande att jag är ett troll? :shock:

Det där att jag skulle outa mig var i samband med att folk antagligen kommer (eller redan har) koppla(t) mig härifrån till min användare på Aspergerforum genom de IRL-aspieträffar jag ibland går på. Det var väl så jag menade. Eller så kommer jag inte ihåg ens vad jag menade längre.

Herregud - se till att skriva i någon annan tråd som gör så att forumet blir mer levande istället för att ägna en massa tangentbordsknappande åt det här.

7 maj 2010, 23:38
Medlem
På tal om att lämna forum så har det gått typ en månad sedan jag blev avstängd från Aspergerforum nu. Vilka fittungar de är. Avstängningen skulle vara tre veckor. Antar att de inte kan sin matematik, de små savanterna.

7 maj 2010, 23:49
Medlem
sugmundfreud:
Själv blev jag tvungen att pm:a Titti p.ga att jag vart låst efter en månad. Om jag kommer ihåg rätt så hade de "glömt" av mig, men nu kan man misstänka något fel i systemet vid uppgraderingen. De måste kanske låsa upp manuellt. Lustigt om de inte fattat det själva dock..

CodeRedAlert skrev:
AAAAAAAAAAAAAAAh men gud!!!!!!!!
Jo jag tror att du är ett troll tills du bevisar vem du är.

Citera:
Det där att jag skulle outa mig var i samband med att folk antagligen kommer (eller redan har) koppla(t) mig härifrån till min användare på Aspergerforum genom de IRL-aspieträffar jag ibland går på. Det var väl så jag menade. Eller så kommer jag inte ihåg ens vad jag menade längre.
Snudd på diskriminering isf.

Citera:
Herregud - se till att skriva i någon annan tråd som gör så att forumet blir mer levande istället för att ägna en massa tangentbordsknappande åt det här.
Jag skriver massor, tycker jag. Fast detta forumet kräver lite mer hjärnceller än det andra, därför skriver jag inte lika mycket.

7 maj 2010, 23:59
Medlem
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.

Tycker jag.

8 maj 2010, 00:27
Medlem

Erkänn Josef3, det här forumet går inte att lämna :mrgreen: .

You can check out anytime you like but you can never leave :lol: . Som Hotel California. Aspergerforum är mer som Gudrun Fjärts boutique efter att man snattat ett plastörhänge. God forgives, Gudrun doesn´t.

8 maj 2010, 00:27
Moderator
Timeless skrev:
Jo jag tror att du är ett troll tills du bevisar vem du är.

Jag tror att du är ett troll tills du bevisar vem du är.

8 maj 2010, 00:28
Medlem
Jag tror att Admin är ett troll. Dessutom är människan fräck nog att kalla sig "Admin".

8 maj 2010, 01:18
Moderator
Schueberird trollar mot Admin.

8 maj 2010, 01:34
Medlem
Sluta prata om troll, jag blir paranoid. Jag tror att ni är troll, allihop.

8 maj 2010, 08:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.