Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tråkigt...tråkigt...tråkigt... Jag har inget som helst tålamod med att vara sjuk och rastlös samtidigt!!!! :05:


31 augusti 2013, 22:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Söndag. Nä, jag vill verkligen inte.


1 september 2013, 12:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
nallen skrev:
tahlia skrev:
Njutningslysten... [...] Är "njutningen" egentligen ett helt annat ord för "barnslig" eller "omogen"? Eller är det ett annat ord för "översittare"?

I det här fallet låter det snarast som en eufemism för att luras och bedra.

Mm.
Han såg mycket nöjd ut med att både bli lurad och bedragen, stackaren. ;)

Kvällsform: Film- och popcornsugen. Belåten över livet i stort och min positionen där i. Allt flyter på just nu.


1 september 2013, 22:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Han såg mycket nöjd ut med att både bli lurad och bedragen, stackaren.

Säkert just därför.


2 september 2013, 00:36
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Idag är en så'n där dag då jag inte riktigt kan avgöra om det är inne i mitt huvud eller utanför det som det är rörigt. Å andra sidan utesluter ju inte det ena det andra.


3 september 2013, 19:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Någon fånig blandning av hösttrött och kär


3 september 2013, 20:53
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Dödstrött. Det lönar sig verkligen inte att försöka jobba extra en dag då det funkar; jag blir bara extra seg och låg dagen efter. *suck* Kanske dags att växa upp och skapa rutiner. *ryser*


4 september 2013, 09:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Inte jättetoppen just nu. småirriterad,trött och besviken. ( Att jag inte hittar det jag söker för tillfället.)


4 september 2013, 11:46
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Skumt... det mesta är för tillfället mycket... skumt.
Grubblar för mycket och ju mer jag lär mig desto mindre förstår jag, ungefär. Växlar mellan att må riktigt uruselt till att mest bara stänga av. Tillbringar alldeles för mycket tid i huvudet och är allldeles för ointresserad av livet i stort, eller det livet skulle kunna vara om jag orkade intressera mig.
Obra helt enkelt.


4 september 2013, 21:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Lite obra här med.
Halsont och snuva hos hela familjen.

Fast jag har gjort en ny låtbörjan ikväll som fick lysande kritik. Förutom trummorna, det stupar alltid på trummorna.


4 september 2013, 23:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron