Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag fått jobb som säljchef på Hennes & Mauritz, gjort fästmön med barn (äntligen!) och läst Camilla Läckbergs senaste deckare (den var riktigt spännande faktiskt).
|
2 september 2013, 20:28 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
 Vi kommunicerar precis just nu...han tog kontakt. Så då kanske det ändå inte var båg alltihop?!??!?!? Yippeee i sådana fall! -Hello I'm a *host*famous *host* music producer. Oh, you want my autograph... really?! On your bottom? But pelase, don't you have a piece of paper I can write on? Ok your biceps will do....*skriver* Dumdudumdudum....this is only the beginning. 
|
2 september 2013, 20:32 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Män, alltså. Båg alltihop... Eller har du?!? Inget är väl omöjligt. GRATTIS!! 
|
2 september 2013, 20:34 |
|
 |
Mats
Medlem
|
Idag har jag lagt in telefonnumren för att spärra mina VISA- MedMera- och bensinkort i mobilen. Det är något jag borde ha gjort för lääänge sedan, men idag blev det äntligen gjort.
|
2 september 2013, 20:43 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Kopt filmer och lyckades ata en pizza utan problem. Flytande foda-beroendet ar officiellt over. Och imorgon blir det en mycket efterlangtad kycklingsallad.
|
2 september 2013, 22:43 |
|
 |
nallen
Medlem
|
Men då var du ju beredd! 
|
2 september 2013, 23:36 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Jag försöker sätta mig in i hur det är att vara banal. Åh, tack! Fästmön och jag är jätteglada idag.  Det ska bli så kul att få coacha en liten junior.
|
3 september 2013, 11:33 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Har antligen atit kycklingsallad. Godare an jag mindes den, basta maltiden pa en vecka. Igen tvekan om den saken. Att antligen skara upp kycklingbitarna, doppa dom i dressingen, satta dom i munnen och tugga var fantastiskt.
|
3 september 2013, 17:43 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Spenderat pengar jag inte har på barnkläder: joggingbyxor, jumprar, strumpor, kallingar och ett set med överdragsbyxor och jacka. Det var akut.
Jobbat ikapp en del.
Pratat med min mamma på telefon utan att bli på dåligt humör.
|
3 september 2013, 20:23 |
|
 |
kullan
Medlem
|
Städat badrummet och dammsugit.
|
3 september 2013, 20:52 |
|